Anonym (Vet ej) skrev 2016-07-09 13:45:17 följande:
Det är sant jag är rädd för att bli ensam för vilken vill ha en man på snart 58 som inte är direkt muskulös, har försökt hinna träna men det har kommit annat i vägen tyvärr.
Jo då exet sa tidigt i våras att hon väntar men frågan är om det är värt det tänker då på hur det var dvs att hon hade alla taggar utåt o så men inners inne finns hon i mitt hjärta men hur mycket vet jag inte.
Skulle gärna skicka bilder på min nya och på exet så ni får se skillnaden men vill inte hänga ut någon av dom.
Min nya accepterar att mina föräldrar ska komma på besök och hon planerar vad vi ska bjuda på osv.
Ja,men nu handlar det väl inte om att du ska ut och träffa vem som helst utan att du ska prata med ditt ex och se hur stora chanserna är där.
Jo,men du vet ju varför hon hade taggarna utåt.
Och du underlättade ju inte precis situationen för henne.
Det kanske skulle se annorlunda ut nu om hon mår bättre och du kanske har lärt dig något av dina misstag.
Du behöver inte lägga ut några bilder på dem.
Av det du har berättat att döma så är ditt ex långt mycket mer attraktiv än din nya i alla fall,pga sitt beteende.
Ja,men du skrev att hon kunde fälla en sårande kommentar till dem. Och det är det jag reagerar på.
Jag hade inte velat presentera en sådan hagga för min familj,om jag vore som du.