BF 2016 i Göteborg med omnejd
Mina föräldrar bor i Skogome. Är där och hälsar på ibland. :)
Mina föräldrar bor i Skogome. Är där och hälsar på ibland. :)
Ja, vi är ju nära varandra allihop egentligen ^^ börjar lura lite på om vi ska ses snart ett gäng, hade varit så kul att prata med er i verkligheten!
Jag bor i östra Göteborg och fick mitt andra barn för två veckor sen :) har också en tjej på 14.5 månader!
Jag är typ sprickfärdig. Jag kanske får hänga på med bebis i famnen sen istället :P
Hur har ni andra gjort, har ni tagit reda på om det är en kille eller tjej där inne i magen? Vi ska på RUL om 1 vecka och hoppas få veta då. Blir lite lättare att köpa saker då tycker jag. Men lite osäker på hur säkert det är att se könet så här tidigt? Tror jag var i v 26 eller 28 när vi kollade könet på min son. Men det är klart det är ju 9år sedan, tekniken har väl blivit bättre kanske. :)
Mysigt med många bilder! Vi fick inga bilder när vi var på KUB. Hoppas vi får en bild nästa vecka när vi ska på RUL. Lite verkligare för syskonen att kunna visa en bild.
Konstigt, jag kan inte citera inlägg? Men kör allt i ett (ursäkta om jag missar något).
Jag träffas gärna en dag, har varit trött, mycket sammandragningar och idag som mensvärk, men det ska väl lägga sig. Ska till bm imon, ska bli skönt att mäta magen. Den är STOR.
Kul med fler ultraljud, ju större de är desto mer ser man, men ändå inte (för platsen). :)
Jag äter också levaxin men låg dos, tror dock att den kommer höjas nu.
Tack! Ja det är upp och ner.
Magen mättes till 28, är i v 26 så lite högt men vi ska se om det planats ut till nästa mätning.
Mina barn har påsklov nästa vecka så jag har svårt att komma iväg, men veckan efter? Vore jätteroligt :)
Idag var vi på RUL. Allt såg bra ut men bebis låg så BM kunde inte se de tre kärlen i hjärtat ordentligt. Så vi ska tillbaks nästa torsdag. Hoppas få några bra bilder då också för det kunde vi inte få idag. Men vi kunde se att det var en liten Sixten där inne.:)
När är det planerade snittet?
Oj, det var bra jobbat ändå! :)