BF 2016 i Göteborg med omnejd
Magen är perfekt att lägga i mellanrummet mellan balkongräcket och väggen nedanför ;)
Skulle fota familjen som spelar fotboll nedanför men fokus hamnade på magen ;)
Magen är perfekt att lägga i mellanrummet mellan balkongräcket och väggen nedanför ;)
Skulle fota familjen som spelar fotboll nedanför men fokus hamnade på magen ;)
Ingen här i gruppen som bor i Tuve? Eller i närheten? :)
Ja, vi är ju nära varandra allihop egentligen ^^ börjar lura lite på om vi ska ses snart ett gäng, hade varit så kul att prata med er i verkligheten!
Jag är typ sprickfärdig. Jag kanske får hänga på med bebis i famnen sen istället :P
Hur har ni andra gjort, har ni tagit reda på om det är en kille eller tjej där inne i magen? Vi ska på RUL om 1 vecka och hoppas få veta då. Blir lite lättare att köpa saker då tycker jag. Men lite osäker på hur säkert det är att se könet så här tidigt? Tror jag var i v 26 eller 28 när vi kollade könet på min son. Men det är klart det är ju 9år sedan, tekniken har väl blivit bättre kanske. :)
Ja dagtid funkar för mig :) Vi hörs när det närmar sig :)
Vad gör ni alla i påsk? Vi ska äta middag hos sambons föräldrar imon, och mina på Söndag.
Nu är min bebis långt ner och fixerad. Hon dansar i magen just nu och jäklar vad det ilar och hugger i underlivet/urinblåsan/längst ner i magen :O
Jag kniper bäst jag kan. Vill internt det startar innan vårt planerade snitt :O har haft ont senaste dagarna.
Men idag kände jag mig sjukt smidig som lyckades klättra upp på båten som står på land :P stege och höga kliv. Det kunde jag inte när sonen låg i magen.
När är det planerade snittet?
Oj, det var bra jobbat ändå! :)