Inlägg från: Pira |Visa alla inlägg
  • Pira

BF 2016 i Göteborg med omnejd

Hur har er helg varit?

Här har det varit lugnt och skönt, vill ha mer sol bara :)

Här delar jag med mig av tankar kring graviditet och annat. Välkommen! egosidan.blogg.se/
  • Pira
    Milleman skrev 2016-04-10 13:15:11 följande:
    Sitter på balkongen just nu :)
    Här är det bra men jag har ont i magen. Det gillar jag inte att ha som gravid faktiskt.
    Aj, som magknip eller?

Skönt att kunna sitta ute :)
    Här delar jag med mig av tankar kring graviditet och annat. Välkommen! egosidan.blogg.se/
  • Pira
    Moorii skrev 2016-04-10 16:37:09 följande:
    Väldigt härlig :) vi har varit barnfria och det händer inte ofta! Plus os-kval i handboll hela helgen, kan inte bli bättre ;) ja, mer sol hade varit trevligt!
    Mysigt :)
  • Pira
    Milleman skrev 2016-04-10 18:54:22 följande:
    Nä mer som mensvärk nere i magen och ut i sidorna.
    Då är det nog på g snart :)
  • Pira
    Milleman skrev 2016-04-10 19:43:42 följande:

Jag vill ju inte det :P har ju planerat snitt.

Ja just det, nej då är det inte det ;)
  • Pira

Tack för senast Moorii :)

Vad gör ni alla?

Jag kollar runt lite efter skötväska men vet inte vad jag/vi ska ha. Vet att du Moorii köpte den på stadium, men vad finns mer? 

• Pira
    Moorii skrev 2016-04-13 10:48:13 följande:
    Tack själv :)

Haha, ja, det gick som det gick. Jag köpte den, men kände att jag ändå ville ha en med massa fack osv, men vill helst inte lägga 600+ kr på det.. Har skaffat den där wish appen, där hittade jag en fin för 115 kr inklusive frakt, så nu hoppas jag att den är bra ;) borde ha förstått att det skulle sluta så!

Annars är det väl se vanliga sidorna på nätet som har, jollyroom.se och lekmer.se tex.

Ja det är smarta de där wish ;) Man kan köpa direkt ifrån Kina själv om man vill, ännu billigare. Men samtidigt kanske det känns säkrare så här.

Ja lagom med fack vill jag ha.Det är ganska käckt :)

• Pira
    Milleman skrev 2016-04-13 14:16:32 följande:

Idag kom vår Tuva till världen!!! :D

Å grattis! Blev det enligt planerat eller kom hon av sig självt? 

Grattiskram till er alla!

• Pira
    Milleman skrev 2016-04-13 21:34:40 följande:

Tack alla! Vi mår bra, om än trötta. Storebror på snart 5 år har räknat ner till denna dagen och vaknade 2.30 inatt och var så förväntansfull så han inte somnade om förrän 4.30 :P lite frustrerande haha...
    Jag har lite ont i magen men min man är med på BB och får sköta det mesta :)

En sådan sötis!

Hur mår ni?

• Pira
    Milleman skrev 2016-04-16 18:52:40 följande:
    Vi mår bra. Jag har ont efter snittet men inte värre än att jag kan ligga i soffan och ha hand om Tuva där och mannen får va den som hämtar mat och går runt och vaggar henne :)
    Här kan man följa oss www.hannasfotoliv.blogg.se
    Japp, den kikar jag in på varje dag :)
  • Pira
    Moorii skrev 2016-04-23 09:29:07 följande:

Hur går det för alla? Har varit lugnt här det senaste.

Händer förvisso inte jättemycket just nu. Magen växer och lillen bökar på därinne. På onsdag ska jag till bm för kontroll nummer två sen rul, misstänker att jag då kommer få börja med järntabletter. Har varit väldigt trött det senaste, men det kan ju också ha att göra med att jag sover sådär på nätterna med. Igår kom skötväskan jag beställt från wish, så himla fin! Stor, rymlig och bra fack med :)

Oj så fin! Är det bra kvalitet? Vad var det för pris?

Ja vad händer? Det är väl ungefär samma :) Hur mår du?

• Pira
    Moorii skrev 2016-04-24 18:53:50 följande:
    Det är säkerligen inte det mest exklusiva materialet kan jag tro, men den känns väl konstruerad och gedigen ändå :) betalade 115 kr inklusive frakt, väldigt överkomligt tycker jag!

Ja, det känns lite så, att det är samma samma nu. Enda är väl att jag börjat få svårt att andas då livmodern trycker på nu, så kan inte äta så mycket åt gången, men det är väl lika bra det :P sen är jag extremt känslig också, har mina stunder och imorse var en historia för sig >< tur att det inte varar för evigt ;)

Men va bra att den ändå känns helt ok! Bra pris också :)

Haha ja, dessa hormoner. Det går upp och ner här också!

Här är min blogg - egosidan.blogg.se/
Svar på tråden BF 2016 i Göteborg med omnejd