Moorii skrev 2016-03-08 15:47:33 följande:
Tack! Ja, det är himla kul också. Fast sen jag blev gravid så har intresset svalnat något, det lockar inte på samma sätt för tillfället. Förhoppningsvis är det övergående :) har hört att bebisar gillar att sitta framför akvarium, så ska bli kul att se om han kommer gilla det!
Det kan jag tänka mig! Vi har bara en före detta granne som kan ta våran katt och jag är osäker på hur länge hon kan tänka sig det, då våran och hennes katt älskar att busa, gärna mitt i natten.. Våran katt tar dessutom ungefär en vecka på sig att vänja sig vid ett nytt hem, och under tiden gömmer han sig och jamar konstant. Våran kompis skulle vakta honom 5 dagar över jul för nåt år sen, men vi fick hämta honom efter en natt då de inte fått sova en blund. Han är väääldigt hemmakär. Och klarar inte av stängda dörrar. Och är väldigt rastlös. Haha, tur han är så söt :P vi får nog hoppas på att det funkar, annars blir det nog att lämna bort, även om det skulle krossa mitt hjärta.
Ja, en katt är ju lite lättare att hålla koll på än tre, helt klart :)
Ja men intresset kommer nog tillbaka. Krämpor och annat kan få vem som helst att inte orka med ;)
Testa att ha katten, det funkar säkert. Tre är som sagt många och en av dem är lite speciell (även om er verkar vara väldigt hemmakär, men då trivs han ju i alla fall), för hon ska ha uppmärksamhet hela tiden, ska ut på baksidan/altanen i fem minuter, sen vill hon inte igen. Men som sagt, det är att de ligger på.