IVF mars/april
Vi fick 1 återfört och 1 som skulle odlas vidare till helgen. De skulle ringa på måndag om det klarade sig till frysen :) säg jättefina ut sa hon! :)
(Jag har oxå en som odlas nu fram till helgen för ev frysning) :)
Någon som provat crinone tidigare och nu kör lutinus? Känner ni någon skillnad i hur kroppen reagerar? Kraftigare med sistnämnda?
GODA NYHETER. ÄP har gått över förväntan idag och är nu på väg hem med en glädje i kroppen. Ett mirakel har skett då den misstänkta polypen inte är en misstänkt polyp längre. Den är borta. Och sen på det fick vi ut 8 (!!!) ägg. Fantastiskt med tanke på hur allting varit både tidigare försök och nu inför det här uttaget. Nu är det nog långt ifrån alla som är mogna, men det känns ändå fantastiskt och mitt hopp är nu åter tillbaka. Dessutom får vi troligtvis återföring på söndag, dag 2 precis som vi vill. Imorgon får vi besked om befruktning. Håll fortsatta tummar för oss och tack för allt ert stöd! Det finns hopp!
Är RD1 samma som ET-dagen? Dvs om man gjorde ET i onsdags, är det då RD3 idag? :)
Helgkram från en som grubblar massor nu....
Finns det några studier på hur lång tid det kan ta för ägget att fästa efter återföring? :)
Här blev det minus nu på morgonen. Ville verkligen inte testa för jag visste längst inne att det inte blivit nått. Men med 2 perfekta embryon så hoppades man ju verkligen. Då var det till att spara ihop nya pengar till nästa försök. Känns som vi aldrig kommer få nått barn vad vi än gör. ????