FruA78 skrev 2016-03-07 21:03:37 följande:
Jag har ingen erfarenhet av blodförtunnande. Hoppas på omslag snart för dig så ni kan sätta igång igen :)
Hej igen ! Här är det fart på allas inlägg ! Inte lätt att hänga med, men jag tror att jag har hunnit läsa ändå allas inlägg och har lite koll på allas olika bakgrund. Hoppas verkligen och önskar alla här en framgångsrik aprilmånad. FruA78 jag beklagar det som hänt dig och önskar dig verkligen att allt ska gå bra med din kommande graviditet
. Men önskar detta för alla också såklart för vi har ju tyvärr alla våra jobbiga erfarenheter med graviditet önskningar.
Jag har för några år tillbaka haft ett blodpropp i benet och de har ställt mig lite frågor kring det på IVF kliniken, frågan är om jag ska få blodförtunnande medicin eller ej. Visste inte att det kunde på något sätt ha en påverkan på framgång med försöket.
zasu skrev 2016-03-08 13:37:14 följande:
Blev fyra ägg. De 3 som sågs på VUL i lördags och ett till mindre. Läkaren tyckte att det såg bra ut. Hoppas på de 3 och att åtminstone 2 befruktas så att jag kan få återföra dem på torsdag.
Låter bra ! Vad kul för dig att det går att återföra 2 embryo ! Jag ställde frågan idag på vår privata klinik efter att ha läst era inlägg, hur de skulle ställa sig till den frågan i vårt fall. Eftersom varje återförande av embryo kostar 13000:- och frysning 4000 :- är det ju relevant tyckte jag. Utifrån ett ekonomiskt perspektiv! Annars har vi inte alls funderat på saken mer än att det verkar vara så svårt för oss att bli gravid så kanske man inte vill ta för många risker. De anser tydligen att tvillingsgraviditet är en riskfaktor men jag kommer definitivt fråga vidare.