• Anonym (Olycklig)

Hon tillfredställer mig, men vill aldrig ha sex gemensamt

Har en konstig situation med min sambo. Jag har stort behov av närhet och sex, men hon i princip obefintlig lust. MEN så fort hon märker att jag är sugen, (att jag börjar ta initiativ) så säger hon: -lugn, jag kan ge dig ett handjobb.

Många kanske tänker: vilken lyx du har...

Men hon vill aldrig älska tillsammans, för henne är det mer att, "oj, nu kommer det där igen, låt oss få bort "besväret" så fort som möjligt.

Dvs jag känner mig tom av att hon aldrig åtrår mig, eller är sugen på att vi har sex tillsammans eller vill att jag ger henne orgasm. Min lust är bara något som fort ska fås undan... Hon blir inte upphetsad av det själv als. Hon kan tex prata om sitt jobb undertiden...

Inser kommer aldrig bli annat än så här, så jag kan inte säga att vi har något sexliv. Vad skulle ni göra? Ska jag vara nöjd och inte klaga?

(Vi bor i en villa utanför en storstad och trädgården är annars hennes stora passion i livet, vilket också tar största delen av hennes fritid).

• Svar på tråden Hon tillfredställer mig, men vill aldrig ha sex gemensamt
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Problem?) skrev 2016-02-25 19:43:30 följande:

Absolut, men antalet kåta tjejer räcker inte till till antalet killar. Ts tjej är inte asexuell utan hon är fullt normal, jag är sån som tjej och mina tjejkompisar med.

Det ÄR normalt att vara asexuell. Asexuell = man tänder inte på Personer men man kan tända på stimulering och vilja ha orgasm... Men ngn måste sätta igång maskineriet. Det händer inte annars.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Cherry) skrev 2016-02-25 20:35:44 följande:

Vadå suck? Återigen generaliserar du och återigen projicerar du din egen situation på TS. Har du läst vad han skrivit? Att han känner sig tom av att hon aldrig åtrår honom?

Och varför skulle han inte få mer sex som singel?
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Cherry) skrev 2016-02-25 19:51:11 följande:

Jag är den superkåta typen och det är flera av mina kompisar också. Övriga kompisar har jag inte frågat. Inte sjutton säger jag att "kvinnor är inte mycket mindre kåta än så här". Ursäkta men jag blir irriterad när folk tror att ens eget och några kompisars sätt att vara är normen.

Hur gammal är du?
  • Anonym (Problem?)

Hm ts kan byta tjej men tor inte det blir bättre för det, tyvärr är ju gräset sällan grönare på andra sidan.

• Anonym (Cherry)
    Anonym (Hehe) skrev 2016-02-25 20:38:09 följande:
    Och varför skulle han inte få mer sex som singel?
    Nu svarade du på fel inlägg. Det är inte jag som skrivit det.
  • Anonym (Cherry)
    Anonym (Problem?) skrev 2016-02-25 20:39:45 följande:

Hm ts kan byta tjej men tor inte det blir bättre för det, tyvärr är ju gräset sällan grönare på andra sidan.

Nej just det, eftersom du och dina kompisar inte är kåta av er..,
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Olycklig) skrev 2016-02-06 14:56:51 följande:

Vi har inga barn. Vi har en bra relation och vi fungerar bra i vardagen. Hjälps åt hemma och så. Under sista året så var hon sugen en gång. Det var efter att hon fick höra att det var en kvinnlig jobbarkompis som hade stött på mig. (Jag har aldrig gensvarat om någon flörtat).

Känns lite som att min sambo tar mig för givet och då blir hon inte tänd på mig längre. När hon märkte att någon annan visat sig intresserad av mig, då blev jag attraktiv i min sambos ögon... Och då blev hon tänd och ville älska..

Sen var jag inte så intressant på det området längre... Hur ska man tolka det?

Som att hon vill ha ngt som andra vill ha, hon har säkert ingen bra självkänsla. Lärt sig gilla det hon har, låtit ljuset skina där hon står.
  • Anonym (Cherry)
    Anonym (Hehe) skrev 2016-02-25 20:39:08 följande:
    Hur gammal är du?
    Rena fossilet på detta forum tror jag , jag är 47.
  • Anonym (Lycklig)
    Anonym (Problem?) skrev 2016-02-25 20:21:23 följande:

Men suck! Jag älskar min man men jag är tyvärr inte speciellt kåt och det har inget med honom att göra. Och du ska göra slut för att du inte får sex tillräckligt ofta? Jag är säker på att hon älskar dig, men män verkar se det som att lite sex är lika med att hon inte älskar dig men det är helt fel.

Du kommer ju inte att få mer sex som singel direkt om det är det du är ute efter

Det är din syn och du saknar totalt förståelsen för hur TS funkar. För vissa av oss så är sex den ultimata bekräftelsen på förhållandet. När sexlivet funkar så är det inget problem, när det inte funkar så blir det ett stort problem.

Precis lika obegripligt och förnedrande som det vore för dig att "ställa upp" dagligen mot din vilja är det att bli avvisad eller att få sin lust och längtan klassad som ett problem.

Klart att TS får mer och hetare sex som singel än en oengagerad handtralla och dessutom finns det en god chans för honom att träffa någon som kan ge honom det han söker där sex är en komponent bland många
  • Anonym (Problem?)

Av min erfarenhet finns det betydligt fler kåta killar än tjejer! Ts får göra precis som han vill, men förväntar han sig att få sex som singelkille trot han nog helt fel! Killar får inte sex så lätt

Svar på tråden Hon tillfredställer mig, men vill aldrig ha sex gemensamt