Jazzgirl76 skrev 2016-06-12 17:17:30 följande:
Ok, tack så mycket att du kollade upp! Då gjorde jag rätt i att avstå då. Blev en mysig kvällstur till en strandbar så killen fick ta en kall öl istället igår. Jag tog en te. Ganska skönt att vara nykter även på helgen - man blir ju fri att åka vart man vill... Hunden kunde doppa tassarna i vattnet och blev ställets favorit. En mysig lördagskväll blev det.
Det var så lite så! Jag tycker det låter som du har det toppen! :) Nykterhet är nånting jag har svurit till i lång tid nu och koffein försöker jag också hålla mig undan, allt för att optimera chansen... Läste nånstans att det tar 2-3 månader för ägget att mogna, så de som plockas nu har säkert bara bra av att man över tid försöker bibehålla en sund livsstil.
Imorgon bitti går flyget till kliniken (som ligger 50 mil bort) och detta försök blir jag helt ensam med allt av undersökningar och det som ska till, eftersom sambon är bortrest i jobb. Han har levererat och fått fryst sina simmare, så nu är ju det också ett hinder som ska passeras, upptining av spermier... Har ingen aning om vad jag ska tänka om det? Är det en risksport, eller bara ren rutin för kliniken?
Först och främst blir det VUL imorrn kl. 13 för att se om blåsorna har växt, de var bara 3, 4 och 6mm på första VUL.