FDFMGA skrev 2016-02-01 22:39:37 följande:
Hm.
Nyss var det invandrar-DNA som inte möjligt att integrera med svenskt DNA och när klanmedlemmarna kommer i extas är Sveriges gränser öppna och alla slipper in.
Kan du inte ge ett exempel på där Åkessonklanen påstås ha en sådan kvinnosyn. Förresten inte bara Åkessonklanen utan Gudrun har visst enligt dig påstått att svenska män är värst av alla på att våldta och kränka.
Den seansen måste ha varit en syn för gudar. Hela klanen måste ha vajat i extas om att invandrar-DNA inte är integrerbart med svenskt och att Gudrun anklagar svenska män för att vara värst på att våldta och kränka kvinnor.
Som vän av ordning skulle jag vilja påstå att få om ens några män har en så hygglig kvinnosyn som svenska. Det gäller iofs inte sverigedemokrater överlag, men jag anser inte att de är män överhuvudtaget - utan gnällkärringar av guds nåde.
Haha, och i en annan tråd kommer du fram till att SR och SVT är vänstervridna, ja tillsammans med dina intellektuella jämlikar från nattmössehögern :)
Nu får du lära dig att läsa på lite. Det var inte jag som tramsade på om DNA, så varför du blandar in det i mitt påstående begriper jag inte.
Exempel på Åkessonklanens kvinnosyn??? Begriper faktiskt inte vad du svamlar om.
Schyman har vid flera tillfällen påtalat att Sverige har den högsta våkdtäksstatistiken (att hon sen inte begriper att ta hänsyn till anmälningstendens, definition av våldtäkt eller överrepresentationen bland vissa grupper visar ju bara på hennes låga inteligensnivå), och sagt att det är ingen skillnad på Talibaner och Svenska män
Sen skulle jag vilja påstå att kvinnosynen bland SD medlemmar inte skiljer sig nämnvärt från andra partier, eller har du några källor som kan visa det?
Nä, du bara svamlar på, förblindad av ditt hat mot oliktänkande.
Nyss blev en miljöpartist dömd för våldtäkt (distriktsledningen i Umeå), då är alltså alla miljöpartister våldtäktsmän, eller hur? ( med tanke på att alla SD:are är "järnrörssvingare")
En Miljöpartist sitter dessutom inne för terroristbrott i Chile, trevligt folk i det partiet...
Du debatterar extremt oseriöst, och kan helt enkelt inte tas på allvar. Att blanda in andras påstående i mitt inlägg och sen säga att jag säger emot mig själv är bara skrattretande.
Och angående den andra tråden om SVT:s opartiskhet, så om du tittar på vilka partier som de som arbetar på SVT sympatiserar med så ser du också att det är vänstervridet. Att debattera det är ungefär som att ha en diskussion om jorden är rund eller platt, uppenbart för de flesta, men för dem som har extremt kort perspektiv så ser den ju platt ut...