Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Bäbiiiis skrev 2016-11-07 17:17:08 följande:

Här kommer en bild

Ser onekligen ut som en liten grabb!
  • Symetrical
    columbus skrev 2016-11-07 18:53:59 följande:

Vill ni köra en gissning på min också? :) Lite dålig bild dock..

Pojk!
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-11-07 21:50:41 följande:

Förlåt för äckligt inläg men har inga andra att fråga och såg att ni skrev om hemorojder här innan. Jag blöder från rumpan när jag gör nr 2 färskt slemmigt blod men tycker också det ser ut som avslag - för avslaget är också rött fortfarande och ganska slemmigt och klumpigt. Har också märkt att ibland om jag ska prutta och ligger ner så trycker luften in i slidan liksom, så är är uppenbarligen väldigt svag i bäckenbotten efter förlossningen och är rädd för läckage mellan tarm och slida och att blodet också är ett tecken på det. Men är det möjligt att avslag kan läcka in i tarmen/rumpsn på nätt sätt? Eller är det hemorojder tror ni? Som sagt sorry för äckligt inläg, men är så förtvivlad över om jag är förstörd där nere med läckage mellan tarm och vagina eller om det är vanliga hemorojder? Vad tror ni.

Sen undrar jag också när ni andra som blivit klippt eller spruckit rejält vågade titta med spegel där nere?

Oj, vad svårt. Du kan ju alltid testa med xyloproct stolpiller eller liknande och se om det blir bättre av det..? Förstår din oro. I värsta fall kan det ju vara en fistelgång mellan slidan och rektum och om så är fallet är det viktigt att råda bot på asap, för läkningens skull, samt för att minimera risk för infektion. Kan du inte fråga din bm?
  • Symetrical
    Iskristall skrev 2016-11-08 22:31:58 följande:

Hej tjejer! Ursäkta sen uppdatering. Vår dotter föddes i söndags, så Sajocawas gissning slog in

Vi mår efter omständigheter bra. Detaljrikare uppdatering vill jag inte ge på fl. Kommer på fb.

Åh, så nära jag var! XD Stort grattis!
  • Symetrical
    misslina skrev 2016-11-09 09:04:04 följande:

Svar från nipt-testet! ;)

Normala kromosomer och vi väntar en liten flicka :)

Ihhhhhh:)

Stort grattis! Hade mao fel igen! :'D
  • Symetrical
    misslina skrev 2016-11-09 10:10:19 följande:

Tror du gissade tjej faktiskt ;)

Gjorde jag!? Jag har verkligen noll koll numera! XD
  • Symetrical
    happylife skrev 2016-11-11 13:12:47 följande:

Av dom namnen gillar jag Enya, Elli och Emma jättefina!

Våra namn är Estelle eller Juni!

Stort grattis till de underbara nyheterna! <3 om vi hade fått en tjej skulle hon ha hetat Juno.
  • Symetrical
    eagle87 skrev 2016-11-12 12:53:29 följande:

Är inne o läser här men har mått så dåligt att jag inte orkat skriva...

Har haft ångest nere allt är en dimma lite svårt med anknytning till bebis.... har oxå varit riktigt dåligt mellan min man och mamma o hon åker imorn...

Min man tror att jag känner som jag gör för mamma tagit över en stor del av bebis typ matat han mkt ger flaska alltid säger till mig vad ja ska Göra etc byter om på bebis...

Jag vet inte... läkaren skrev ut antidepressiva men jag försöker hålla ut....

H

Hjärtat då! <3 Håller med kloka föregående talare.
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend