Gravida från Tempar/Fertility Friend
Jag bor i Stockholm precis söder om stan Själv? Jobbar inte inom vården, haha. Tänkte faktiskt inte på det när jag valde bilden. Jobbar i marknadsföringsbranschen så den symboliserar inte direkt någonting
Jag bor i Stockholm precis söder om stan Själv? Jobbar inte inom vården, haha. Tänkte faktiskt inte på det när jag valde bilden. Jobbar i marknadsföringsbranschen så den symboliserar inte direkt någonting
Snälla tjejer. Jag bara väntar och väntar... BF +9 idag. Kan ni inte köra en sista gissning? Gissa inte på mer än en vecka fram dock, för det är (hoppas jag) omöjligt!
"Jag hade ett ass en gång, men det var för länge sen, så länge sen..." XD
Haha :D
Helt platt är du faktiskt inte.. Tycker du ser ut att ha en söt liten bakdel :)
Asch då, den där var allt söt ändå :) Men jag vet vad du menar. Har själv varit rövlös sen 2007. Nu har den kommit tillbaka för att piffa upp lite gamla bristningar :P, men räknar med att den är ett minne blott om några veckor. Varför dödar graviditeter rumpor?
Tack för de fina komplimangerna för min kanske inte helt obefintliga, men desto sladdrigare behind. Kanske borde göra en skaka rumpan-film.... ;-P
Herregud detta är news för mig. Har aldrig haft nån rumpa att tala om men tråkigt om den ska försvinna. Blir utfall med vagnen hela våren 2017 då ;) Tycker dock din var liten och söt, se det positiva den var iaf inte hängig :D
Haha shit va sjukt!! Det förklarar varför min rumpa börjar tyna bort allt mer... börjar få en liten mormor-rumpa känns det som. ^^ Dock håller jag med resterande att din rumpa ser schyst ut fortfarande! ;D Men din kropp verkar ju vara helt fantastiskt när det gäller att gå tillbaka till det normala! :) Otroligt imponerande!
Så svårt O veta vad man ska förvänta sig alla är givetvis olika men symetrical milian låter som en dröm bebis och du verkar må så bra, verkar som om du får sömn och allt är bra... vill så gärna oxå ha så...
Min kompis som fick barn förra veckan mår skit, hon har knappt sovit sen förra tisdagen.. sovit 20 timmar på en vecka, vill typ dö, hon ammar inte, har baby blues hennes bebis vaknar varje 1-2 timmar O vill ha flaska etc... de vad typ de ja hade förväntat mig oxå hehe innan Milian föddes...
Kikar in med en liten uppdatering.
Vi är hemma än så länge. Har haft onda värkar sen 05 i morse, med ca 7 min emellan. Blodblandat slem också. Men det har liksom hållt sig på samma nivå hela tiden. Antar att det är en sån där latensfas som jag missade förra gången :) Nu verkar det dock dra på lite. Eller om det är önsketänkande. Tack för alla tummar! :)