Gravida från Tempar/Fertility Friend
Hahaha!! Neeeeej! Äre sant?! Då blir det till en massa jäklans Rumpträning efter förlossningen för min del! xD
Hahaha!! Neeeeej! Äre sant?! Då blir det till en massa jäklans Rumpträning efter förlossningen för min del! xD
Bjussar på ett bildbevis. XD
Hurra! Sån lättnad! ':D
Bilduppladdningen krånglar för mig med men testett har ökat från 1-2 till 2-3 :)
Noterat din gissning eagel :)
Igår kväll blev bebis helt tokig. Jag låg vaken i ca 2 timmar för hon rörde sig så mycket att det inte gick att somna. Hon var knappt stilla en minut. Då hade hon dessutom redan rört sig mycket hela kvällen. Jag har inte varit med om att hon varit så här hysterisk aktiv förut. Hela morgonen har det varit lugnt, men nu är hon igång igen. Någon som har varit med om detta? När jag googlar får jag upp något enstaka skräckexempel där bebisen mått dåligt, men 99% an informationen säger att det är lugnt och inte behöver kollas upp.
Oj vad det trycker nedåt. Trodde jag hade känts hur det kändes när jag hade så mycket sammandragningar och nedpress för några veckor sen men detta är nått annat.
Varit på gravidyoga idag så vet inte om det är därför eller om det är så att han fakriskt fixerar sig nu? Han har ju legat vänd i över 3 veckor men högt upp.
Känslan är att det trycker otroligt hårt mot blygdbenet, känns som det ska komma ut när jag gå typ. Gör ont i benen/bäckenet till och från i hugg annars är det mest en pressande känsla. Nån som känner igen detta?
Åh, så spännande!
Det går bara bra här, tack. Har nyss varit inne på söder och lunchat med en kompis. Myser på i bubblan fortfarande, trots att vardagen är här. Tycker att vi fått in rutinerna bra. Han är fortfarande en väldigt lätt bevis som sover mycket. Lite magknip på eftermiddagar/kvällar, men skall inte klaga. Han är som sagt väldigt snäll.
Åhh hoppas! Ska på MVC kontroll på måndag så då lär jag få svar :D
Hur går det med er? Har ni hittat en rytm? Hur är han?
Åhh! Gud vad mysigt! Så skönt att han och ni mår bra. Är det stor skillnad hur du upplever der nu jämför med första barnen? Tänker både känslomässigt och praktiskt? Eller har det varit ungefär likadant i bebisbubbland bägge gångerna?
Nu fick jag akut hemlängtan, vill också luncha på söder. Saknar Sthlm nu alltså, har så många gravida och mammalediga där nu <3
Vi håller dock på att förbereda flytt till Oslo, mannen jobbar ju mest där och veckopendlar så när jag ska va mammaledig är det bäst vi är där bra tiden så håller på att se om vi kan hyra ut huset eller om vi ska sälja det och byta upp oss till en större lgh i oslo. Ska bli skönt att komma till stan igen även om det inte är Sthlm, känns mycket bättre att va mammaledig där än hör ute på vischan och vi har fler vänner med småbarn där också.
Har faktiskt en väninna som fick sin nr 2 (också två pojkar, äldsta tror jag är runt 2,5 nu) i somras och som flyttade den Söder till Tyresö för ett år sen. Säg till om du vill ha kontaktuppgifter så kollar jag med henne om hon också tycker det är en bra idé :)
Nä nu snurrar jag, frågade och det var Värmdö! Bara sett på insta att de är mycket i Tyresö men var visst hennes mans föräldrar som bor där. Detta är problemet när man inte är på fb :-P
Förresten Symetrical - CB digital sa 2-3 imorse den har inte minskat. På måndag-tisdag bör den slå om till 3+. Så har med test och testar typ onsdag!
Har inte blödit nåt. Har varit bruna o igår beige flytningar. Illamående morgnar o tuttvärk kvällar