Inlägg från: Symetrical |Visa alla inlägg
  • Symetrical

Gravida från Tempar/Fertility Friend

eagle87 skrev 2016-10-21 10:44:47 följande:

Blev hemskickad är bara i latensfssen.... har dock så sjukt jävla ont O har inte fått ngn sömn allsv

Segt. Been there! XD

Nu är det i alla fall på g. Hoppas att du får sova lite!
  • Symetrical
    eagle87 skrev 2016-10-21 23:41:39 följande:

Kan inte sluta titta på han

Ja kan inte kissa O amning e svårt så ska stanna en natt

Har lagt bilder på Fb

Du får ett stort grattis här med!

Bra jobbat! Kisseri och amning kommer säkert igång så småningom!
  • Symetrical
    sagoskog skrev 2016-10-22 10:18:33 följande:

Ni omföderskor.. Såhär ser min mage ut nu. Vänster är med aktiverade muskler och höger är helt avslappnad. Tror ni det kommer dra ihop sig mer av sig själv eller är det bara träning som gäller nu?

Jag personligen upplever att min mage är "putigare" nu efter den här förlossningen jämfört med förra. Vad jag minns var den nästan helt som vanligt två månader efter förra fl, men nu upplever jag den inte alls platt (så länge jag inte aktiverar magmusklerna) såhär 7 veckor efter. Kör mammamage för fullt, men ser verkligen fram emot att börja mamma/baby-gympa nu nästa vecka!

• Symetrical
    Symetrical skrev 2016-10-22 18:53:23 följande:

Jag personligen upplever att min mage är "putigare" nu efter den här förlossningen jämfört med förra. Vad jag minns var den nästan helt som vanligt två månader efter förra fl, men nu upplever jag den inte alls platt (så länge jag inte aktiverar magmusklerna) såhär 7 veckor efter. Kör mammamage för fullt, men ser verkligen fram emot att börja mamma/baby-gympa nu nästa vecka!

Insåg nu hur fjantig skillnaden kanske framstår XD men för mig är den väldigt påtaglig.
  • Symetrical
    Bell13 skrev 2016-10-22 17:40:40 följande:

Har bim idag och det ser ut så här.

Tycker strecket är rosa och det kom efter 2-3 min. Vågar jag hoppas?

Stort grattis!
  • Symetrical
    hoppitossa skrev 2016-10-22 17:57:35 följande:

Kunde inte hålla mig ifrån som jag hade tänkt.. Stort säga grattis Eagle!

Just hemkommen efter 1,5 dygn på kvinnokliniken. Cytotec fungerade inte nå vidare på mig så efter 24 h och 4 doser, nästan 0 blödning visade det sig att hinnsäcken inte ens "kollapsat" och all slemhinna var kvar så idag vid lunch blev jag skrapad. Nu är det 4 veckor tills vi börjar med stimulering igen. 

<3
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-10-22 19:01:15 följande:

Grattis! Klockrent ju :)Jag förstår. Huudsakwn är att du gör det som känns bra för dig.Oj vännen låter tufft :( Men skönt att ha ett datum att räkna fram till iaf, eller hur? Ovisshet är det bästa. Tänkt massor på dig <3 ta hand om dig nu!Haha nej verkligen inte, men du ser fantastisk ut! Hur många veckor sen är det sen fl nu? Om jag ens kommer i närheten av dig efter fl så ska jag tacka min lyckliga stjärna men räknar med att det tar låååång tid innan jag är där.

Tack, vad snäll du är. Antar att det beror på att just magen alltid har varit min "stolthet" - platt och till och med haft lite konturer av magmuskler. Med andra ord är "problemet" nog större i mitt huvud än på riktigt. :P

Idag är det 7,5 veckor sedan fl, så nästa måndag (31/10) blir han två månader. <3
  • Symetrical
    happylife skrev 2016-10-22 19:22:04 följande:

Vilken mage! Snygg!

Sagan12345 skrev 2016-10-22 21:27:16 följande:

Tänk om man kunde ha din mage :)

Tack gulliga ni! :-* Får helt enkelt tacka mina gener där.
  • Symetrical
    GästenT skrev 2016-10-23 10:34:07 följande:

Haha för mig står det också helt still. Jag som haft så jävla mycket sammandragningar/förvärkar i vevor. Nu vill jag ju gärna vänta tills nästa helg innan det händer men man får ju ändå lite hopp om livet när det är förvärkar och molvärk.

Hahah hoppas du lyckas få igång något. ;) Är det enda metoden som visat sig fungera något sånär för att sätta igång? Fan jag skulle aldrig klara av att ligga.. både jag och min sambo är heeeeeelt avtrubbade. Skönt att vi är 2 om det iaf. ^^

Hahaha. Det där känner jag igen. Fanns liksom inte på kartan! XD Dessvärre under väldigt lång period pga illamående först och sen en massa foglossning, men har turen att slippa en tjatig man på den fronten. ':-P

Japp, det är samma substans i sperma som i igångsättningsdroppet. Dock krävs det tydligen ca tre satser under en väldigt kort period för att det skall kunna göra verkan och det kan ju bli lite kämpigt även för de bästa.
  • Symetrical
    Loppan84 skrev 2016-10-23 10:47:41 följande:

3 satser??? Hahaha det kan vi glömma. Är verkligen inte sugen jag heller. Kanske bara ska fortsätta med downtown abbey maraton och choklad idag istället. Lockar mer ;)

Låter som en strålande plan i mina öron!
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend