• Erla

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Erla skrev 2017-02-12 12:35:50 följande:

V.14 och jag får nog inse nu att svullnaden jag haft nog bara kommer bytas ut mot en kula :P har inte kunnat få igen mina vanliga byxor sedan v.9 och i förrgår köpte jag äntligen ett par gravidbyxor ^^

Oj, bilden kom upp och ner!! :O ni får låsa skärmen och vända på mobilerna :P
  • Erla
    ohhello skrev 2017-02-12 14:05:16 följande:

28/8 :) Räknar nog med att det blir en septemberbebis dock!

Ja det kan ju bli så :) för mig är det bf 19/8 :)
  • Erla
    ohhello skrev 2017-02-12 19:04:53 följande:

Lite roligt dock att jag hade BF 28/7 med första barnet (hon kom den 31/7) så man kan ju aldrig vara säker, skulle vara trevligt om det här barnet kom den 31/8 nu då! :D

Haha ^^ ja! Välplanerat i så fall :)
  • Erla
    frestelsen skrev 2017-02-17 15:09:47 följande:

Ser att ni pratar om namn och jag har ett som jag älskar:) wilde (som pojknamn),vad tycks?

Sen veckans gnäll.. jag har fått inflationen i handleden av troligen felbelasning då jag har dån foglossning.. sen fick jag kryckor och tens. Så nu kan jag inte gå, inte sitta och inte använda höger hand.. haha sen tror jag jag har fått hemorrojder med.. nä men löööve to be preggo lixom

Så jobbigt med alla krämpor. Tur att det förhoppningsvis bara varar under en period :) hoppas det blir bättre snart!
  • Erla

Hörrni? Ni har väl lyssnat på era smås hjärtan?

Vi brukar lyssna varje fredag för att det är så mysigt, men idag blev jag lite fundersam. Det ljud vi hört tidigare har varit som ett swoshande och idag hörde vi det plus ett mer dunkande. Är ett av ljuden navelsträngen? Båda ljuden ligger på mellan 130 och 150 slag så det är definitift inte mina hjärtljud :P

• Erla
    happylife skrev 2017-02-17 19:08:40 följande:

Swoshandet är från navelsträngen och dunkade är hjärtat <3

Tack! Då har vi egentligen inte hört hjärtat förrän nu :P troligen navelsträngen som vi hörde första gången vi lyssnade då det bara hörts swoshande fram till denna veckan ^^
  • Erla
    happylife skrev 2017-02-17 21:22:46 följande:

Ja då är det navelsträngen ni hört vilken vecka är du i nu igen?

Vi går in i vecka 15 imorgon :)
  • Erla
    happylife skrev 2017-02-18 11:24:40 följande:

Härligt! Snart halvvägs då

Ja! Hur gött som helst ^^ och du har inte speciellt långt kvar va? När är bf för dig?
  • Erla
    happylife skrev 2017-02-18 12:29:39 följande:

Jag har 92 dagar kvar det är 13 veckor, eller tre månader =P

Tycker 13 veckor låter som kortast tid så använder det

Nice! Nere på tvåsiffrigt då :) ja, jag tycker och 13 veckor låter kortast. Maj någon gång då?
  • Erla
    Malin 845 skrev 2017-02-19 08:48:05 följande:

Smyger mig in här hos er då jag faktiskt plussade i morse!! Känns helt overkligt, jag och sambon är i chock :)

Välkommen hit! <3
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend