Gravida från Tempar/Fertility Friend
V.14 och jag får nog inse nu att svullnaden jag haft nog bara kommer bytas ut mot en kula :P har inte kunnat få igen mina vanliga byxor sedan v.9 och i förrgår köpte jag äntligen ett par gravidbyxor ^^
V.14 och jag får nog inse nu att svullnaden jag haft nog bara kommer bytas ut mot en kula :P har inte kunnat få igen mina vanliga byxor sedan v.9 och i förrgår köpte jag äntligen ett par gravidbyxor ^^
28/8 :) Räknar nog med att det blir en septemberbebis dock!
Lite roligt dock att jag hade BF 28/7 med första barnet (hon kom den 31/7) så man kan ju aldrig vara säker, skulle vara trevligt om det här barnet kom den 31/8 nu då! :D
Ser att ni pratar om namn och jag har ett som jag älskar:) wilde (som pojknamn),vad tycks?
Sen veckans gnäll.. jag har fått inflationen i handleden av troligen felbelasning då jag har dån foglossning.. sen fick jag kryckor och tens. Så nu kan jag inte gå, inte sitta och inte använda höger hand.. haha sen tror jag jag har fått hemorrojder med.. nä men löööve to be preggo lixom
Hörrni? Ni har väl lyssnat på era smås hjärtan?
Vi brukar lyssna varje fredag för att det är så mysigt, men idag blev jag lite fundersam. Det ljud vi hört tidigare har varit som ett swoshande och idag hörde vi det plus ett mer dunkande. Är ett av ljuden navelsträngen? Båda ljuden ligger på mellan 130 och 150 slag så det är definitift inte mina hjärtljud :P
Swoshandet är från navelsträngen och dunkade är hjärtat <3
Ja då är det navelsträngen ni hört vilken vecka är du i nu igen?
Härligt! Snart halvvägs då
Jag har 92 dagar kvar det är 13 veckor, eller tre månader =P
Tycker 13 veckor låter som kortast tid så använder det
Smyger mig in här hos er då jag faktiskt plussade i morse!! Känns helt overkligt, jag och sambon är i chock :)