Gravida från Tempar/Fertility Friend
Sorry har lite dålig täckning nu på dagarna så blir att titta in här när jag kan. Men hoppas det löser sig och du får riktig behandling snart. Under tiden vet du väl ungefär vad som är bra att undvika utfall det är fogarna? Gå så lite som möjligt, men cykla går bra. Simma inte bröstsim utan crawla. Generellt inget där du särar på höfterna eller belastar bäcken. Och sitt inte med benen i kors utan med fötterna ordentligt i golvet, för mig gör detta jättestor skillnad då jag ofta sitter med benen i kors eller dinglar med benen, men så fort jag gör det nu så får jag ont efteråt så bara att vänja sig av ;) hoppas det löser sig <3
Ja det är så svårt att förklara vart det gör ont men det är typ nedre delen av ljumsken och högt upp som satan på insida lår fast lite längre fram. xD Tar emot när man ska vrida sig i sängen, resa sig eller lyfta benen för att klä på sig etc. Då strålar det. Mycket bättre på morgonen men går utför under dagen. Hoppas verkligen att det går över eller att bm har en duktig sjukgymnast i bakfickan för jag vill ju jobba enda in i kaklet! :)