Gravida från Tempar/Fertility Friend
Ser viss likhet mellan bilderna.
Ser viss likhet mellan bilderna.
Heja heja! Du är så stark och snart kommer lillen <3
Så vacker mage! Håller tummarna för att det sätter igång idag!
Nu tycker jag verkligen vinkeln under brösten dalar neråt så jag tror bebisen är på väg nu :)
Hello badbollen :) nu såg det faktiskt ut som din mage har sjunkigt ännu mer. Hen kanske har glidit ner det sista nu?
Herregud! Låter verkligen som om saker är på gång!! Tycker också att magen har sjunkit. Såfort du blir tyst här i tråden nu så kommer jag att tro att du är iväg och föder. Haha. :D
Haha. Vafan!! Olidligt spännande! Det var sagan som gissade på 24e va?
Åh va mysigt det blir!! Snart är ni i mål! Sjukt!
Gud vad fint! Ska också beställa en baby nest tänkte jag, vilken tog du?
Haha babblarna kan jag ganska bra, är största nöjer till min bäsits 7-månaders. Bibbi och Bobo!!yeah
Efter några dagars konferens hade jag lite att uppdatera mig i! Så himla spännande att det närmar sig med stormsteg Symetrical. Min gissning kom i ett inlägg efter och syntes därför inte i listan som kopierades in- känner att det ligger rätt bra till ;) Håller tummarna för att den kommer snart!!
27/8: Eid (pojke)
Någon av er andra som har en extremt livlig bäbis? Jag känner buffar, sparkar och rörelse hela dagarna.. Till och med i kassakön på Ica eller när jag är på toa. Aldrig lugnt? När jag ligger ner i soffan är det ännu värre och hela magen rör sig nästan konstant, blir nästintill obehagligt med vissa rörelser. V. 30+2 idag. Verkar även trivas som bäst långt ner i magen fortfarande...
Insåg igår att vårt babyskydd är över fem år gammalt, så klickade hem ett nytt inatt när jag inte kunde sova. :P Skall bara köpa en adapter till så att man kan klicka på det på vagnen.
Haha. Mysigt ibland med full rulle men man själv får aldrig heller lugn och ro! Blir ju inte bättre av att jag fortfarande envisas med att sova på mage.
Hur känns det?! Jag håller stenhårt på en löningsbäbis under morgondagen!! xD
Åhh, vilka vagnar passar denna på? Kör ni på löst babyskydd lr adapter? (hoppas du fattar var jag menar) hur gör ni andra?
Haha, jag visste inte heller om de först men tydligen finns de adapter så man kan fästa vissa babyskydd i barnvagnen. Kan bara bra om man snabbt ska in i affären lr liknande och inte vill/orkar flytta bebisen. Men man använder fortfarande liggdel och sittdelen vid längre ärenden.
[/quote]
Vi har valt att inte köpa till sån adapter. Ska man in på t.ex in på Ica snabbt kan man även ta en kundvagn att lägga babyskyddet i har jag sett måååånga som gör. :)
Absolut, vid sånna resor är det nog kanon att ha. :) Kanske jag som får äta upp det sen men tänker att om man typ åker till svärmor så kan man bära in i babyskyddet och låta sova där i eller flytta över till vagn när/om bäbisen vaknar. Men känns inte jättedyrt om man skulle vilja köpa till sen om man känner behovet. :) Så det är ju bra!
Jag tror fasiken att det är lugnet före stormen för dig! :)
Aha så pass! Vi har ett babyskydd som vi ärvt, är cs 3 år gammalt från Be safe och så då vagn från bugaboo. Så är väl två ganska vanliga märken som jag förstått så kanske löser sig då :)