Gravida från Tempar/Fertility Friend
Så då har vi gissningar på:
19/8: Loppan (pojke)
21/8: Eagle (flicka) och Symetrical (flicka)
22/8: Sagoskog (flicka)
24/8: Sagan (flicka)
26/8: Gästen (pojke)
Så då har vi gissningar på:
19/8: Loppan (pojke)
21/8: Eagle (flicka) och Symetrical (flicka)
22/8: Sagoskog (flicka)
24/8: Sagan (flicka)
26/8: Gästen (pojke)
Snygga vagnar eagle och loppan!
Symetrical ta några trappor och kanske lite sexling idag då så mitt tips håller :) inatt startar det tror jag, du åker in imorgon förmiddag så kommer han imorgon runt lunch :D
Jäklans duktig du är på att vara ute och promenera!! Varför får man så ont? Fick göra en undersökning och det gjorde svinont!! Det brukar det ju aldrig göra.
Oj den skickade iväg för tidigt. Enligt kurvan skulle det väl teoretiskt kunna varit äl då. Men lite konstigt att ha äl redan cd 9 när jag tidigare haft mellan dan 13-16. Vad tror ni?
Nu har jag varit på gyn-undersökning för att kolla mitt myom (muskelknuta på livmoder). Fick inga besked nu - de ska ha något slags samråd på tisdag. Kommer veta mer efter det.
Läkaren kunde dock se ett liiitet embryo på drygt 2mm (bekräftar 4+4) och gulkroppen på höger sida som upprätthåller graviditeten. Det hon också kunde se är att myomet sitter nära vänster äggledare vilket ev kan ha förhindrat graviditet/befruktning de gånger jag haft ÄL på vänster sida. Som tur är fäste ägget långt ifrån myomet denna gång. Mindre risk för komplikationer då.
Ev kommer de vilja hålla koll på myomet under graviditeten (om den fortskrider) eftersom graviditetshormon kan "boosta" myomet så att det växer sig större.
Nej vad gör du här. Du ska ju föda idag. Hur är formen? Ut och gå med dig <3
Ingen som har tankar om slemproppen? Har fått byta trosor 2 gånger igår och satt i trosskydd idag. Är så himla slemmigt, trosorna blir genomblöta så det går ut på byxorna :-O
Promenad nr 2 för idag!
Heja vad duktig du är! Har fortfarande en bra känsla för 19e även om det börjar bli stressigt ;)