Gravida från Tempar/Fertility Friend
Jösses vad du traskar på :)
Du har inge problem alls med foglossning?
Jösses vad du traskar på :)
Du har inge problem alls med foglossning?
Operation vräka bebis Hahaha spännande!!!
Aha coolt att du kan gå så mkt trots foglossning, jag får superont med en gång så är som du säger cykling som gäller för mig. Konstig grej men som du säger är man ju byggd olika så säkert olika påfrestningar.
Superfin mage, eagle! GästenT däremot vette tusan.
Nej, allt å sido är ni både hur granna som helst! Vill se fler magar!!!
Fick en hemskt förvärk igårkväll när vi kollade på film och sedan dess har jag haft i princip en konstant sammandragning, dock bara med lite tillhörande molvärk i mage och korsrygg. Känner att bebis försöker grotta ner sig mer och mer. Sjukt obehagligt när det känns som att hela blygdbenet pressas framåt. Känns nästan som att det skall spricka! :-S
Försöker klocka mina sammandragningar nu, men tycker att det är förbaskat svårt att veta exakt när de börjar och framförallt slutar. Känns som att allt bara går ihop i en enda röra, särskilt de som inte är så smärtsamma...
Tror att det är falskt alarm, men känner mig även allmänpåverkad med illamående och lite kallsvettighet. Aja, får se vart detta barkar...
Oj! Det dröjer inte så jättelänge till vad det verkar som. Lycka till vännen!
Åh va spännande!! :) Hoppas att det är på G nu! Vilket BB har ni förresten? För visst bodde du i Sthlm?
Jag är ingen expert, men den ser ut att ha sjunkigt:) Min mage är jättehög fortfarande, känns helt tomt i nedre delen t.o.m. Samtidigt så trycker det och ilar det massor vid blygdbenet och lilsom "innuti" underlivet, så jag vet inte hur jag ska tolka det.
Du är så stark som orkar i värmen och som är så aktiv O promenerar O tar hand om treåringen!!! Jag blir lite orolig hur ja ska orka 10 v till... Såååå trött :(
Är de stor skillnad mellan att vara gravid i v 29 och 39?
Åh va jag längtar tills din lilla tjej kommer
Det tror jag :) Jag håller mina tummar! Tänk att du kan få typ.. nu! :) :-0
Åhh, vart är det vi står nu egentligen..?
Mycket förvärkar?
Magen har sjunkigt?
Ligger bebisen åt rätt håll? Fixerad?
Slemproppen?
Alltså, jag har mått så dåligt ett tag nu. Illamående hela tiden. Blir värre när jag är hungrig, när jag äter eller typ.. andas? Blir inte klok på om jag är sjuk eller gravid? Har dock inte kräkts och nr2 har varit av blandad karaktär (ursäkta för den). Det varierar bara mellan bättre och sämre, och inte som ett vanligt "sjukdomsförlopp". Därav antar jag att det är graviditeten.? Men jag vet inte. Igår hade jag dessutom hemsk halsbränna hela natten.