-
Åh va tråkigt... hmm typ väldigt ihopdragande... på så sätt ont så kanske mer molande ond.. har sjukt ont i ryggen just nu :(Loppan84 skrev 2016-10-14 11:05:03 följande:Mår toppen, händer inte ett skit här längre. Får lite sammandragningar när jag går och molvärk men inget mer spännande än så. Hur var den ond? Huggande ont eller molande?
-
Så sjukt hur besviken jag blir när ngn säger eller nämner går över bf... vet inte hur jag mentalt kommer klara de....Loppan84 skrev 2016-10-14 17:34:35 följande:
Jag var också hos MVC idag på kontroll, min man var med för första gången så var lite prat om förlossningen etc. Annars inget spännande - alla värden fortfarande bra, magen växer fast vikten går neråt sista veckan och han ligger där han ligger ;) Hon sa också att jag måste räkna med att gå förbi bf - var nog ganska tydligt att jag inte har planerar för det när jag såg ut som ett frågetecken när hon sa att vi skulle boka ny tid om 1,5 vecka i vecka 40 och sa "men då är det väl för sent för kontroll" hehehe
De söger ju att sex kan speeda på saker men min man är inte de minsta är intresserad
Är din? -
Aaa jag fick starkt på kvällsurin på test som mätte från 50 på äl+11... sen 2-3 på digitalt på äl+12....Loppan84 skrev 2016-10-14 22:06:09 följande:
Eagle - intressant det där med tidig implantation och tidig födsel. Håller tummarna för att det stämmer. Måste ju implanterat på äl+4 för det finns ingen annan förklaring att jag kunde plussa så starkt med test som mätte från 25 redan på äl+8 annars. Du testade väl också positivt väldigt tidigt?
Min halsbränna är tillbaka hur e din? -
Lyckades övertala han O fick till de 2 ggr igår natt haha. Anledningen till att han ej velat är att han e nojjig O skada bebis etc etc sätta igång ngt som ej är klart... hade hoppats på se lite av en slempropp efter lr värkar whatever men nej inget mer än en högre snarkande man som numera sover på madrass i bebisen rum....Loppan84 skrev 2016-10-14 21:48:56 följande:Hmm ja läste häromdagen att det är den ENDA metoden som är vetenskapligt bevisad kan sätta igång. Men är inte kvinnliga orgasmen som jag trodde som sätter igång utan någon hormon i sperman, så han måste ju komma isåfall hehe är inte. Är inte helt säker på om han är intresserad - men inte omöjligt, han är ganska billig förutom när det gällde kommandoliggandet för att bli gravid hehe. Men själv är jag INTE intresserad. Det blir major luring från min sida då och får nog använda nått glidmedel eller nått för att få till det
-
Neeeeeeej jag O loppan ska få oktober bebisar!!!!!!!!!! HeheSajocawa skrev 2016-10-15 07:18:55 följande:Åh ha det så skönt! Jag tror ju att hela gänget får novemberbebisar så får se om du hinner hem till dess ;)
-
Jag har en till teori...... ja tror större bebisar kanske föds lite tidigare O de mindre behöver mer tid i ugnen.... synpunkter???Loppan84 skrev 2016-10-15 11:12:46 följande:Haha ja väldigt onödigt att dra på sig massa sd som inte leder till nått. Dem kan man ju slippa ;)
Väldigt intressant med det där om natten, ska göra allt extra mysigt här hemma kommande kvällar med eld i kaminen och sånt så den där hormonen flödar vid sängtid och väldigt bra med implantation jag använder det för att validera Eagles teori - man tror det man vill haha
Du O jag tror ja har big boys -
Åhhh kolla åt mig... nej jag tror jag hade äl 5 feb eller vad tror du? Skickar med min temp kurva härLoppan84 skrev 2016-10-15 22:10:16 följande:
Hittade en tråd om astrologi och när man befruktningen gjordes och när man sen föder med utgångspunkt i månen. Nu är jag inte direkt den vidskepliga typen men för skojs skull kan ju sånt va kul. Själv hade jag äl och samlag 3 februari och det var 2 dagar efter halvmåne och 5 dagar innan nymåne. Motsvarigheten till det i Oktober blir 24e oktober vilket kan stämma bra med bf 26 oktober. Eftersom min vidskeplighet begränsar till saker som jag gillar så passar detta ganska bra
Eagle du hade väl äl samma dag så när ha samma enligt astrologin
Ska jag kolla någon annan? Skriv isåfall när ni hade äl sista gången.
-
Många anledningar.... en av mina största rädslor är att behöva gå 12 dagar O bli igångsatt för då måste jag ändra hela min birthplan O föda ngn annan stans där jag tänkt.... har nuvarande tänkt föda i ett birthcentre där man måste ha komplikationsfri förlossning O graviditet och de erbjuds bara lustgas...Loppan84 skrev 2016-10-15 23:23:34 följande:Haha nej jag har ingen rädsla för det, har egentligen räknat med det hela tiden och har ju hissat 1/11 på mig sjölv - men när det började närma sig så började jag bara längta så mycket. Och så är det det där med dagisupptaget då - född senast 31 oktober = garanterad dagisplats i kommen vintern 2017 annars 2018.
Min mamma e här från Dubai för att hjälpa till de första veckorna efter förlossning men hon måste tillbaka slutet på november... hon kom förra söndagen...
Bor i en väldigt liten stad i England O är väldigt begränsat vad man kan göra etc O närmaste större ställen är typ 1,5 timmar bort så kan inte direkt åka iväg...
Stämningen är inte på topp mellan mamma O min man så vill bara att bebisen föds som en distraktion
Förutom de är detta ju dagen man väntat på sen plusset på Stickan O är bara otålig. Alla jag känner i verkliga livet har fött innan bf så hade faktiskt aldrig i tankarna att gå över bf innan alla börja säga hur vanligt de e för först föderskor... har liksom haft allt klar väskan packad etc från v 34 så de bara väldigt segt nu
De vår bröllopsdag 19 okt O vi förväntade verkl att ha honom här innan :( -
Ska även börja jobba igen med behandlingar hemifrån den 1 december... så ju äldre han e desto bättte
-
Här släppte slemproppen igår natt!!!!!!