Loppan84 skrev 2016-09-18 20:17:55 följande:
Eagle - hur mår du? Har värken gått över? Har sån in i helvetes värk i mage och rygg, förvärkar och mår allmänt skit nu. Sista dygnet har måendet försämrats typ 100% och vaggar fram i ultrarapid, kan inte gå typ fr bäcken är så ont.
Svärmor sa idag att magen sjunkit mer så hoppas hon har rätt och att detta måendet beror på att han har fixerat sig för om det ska va så här i 5 veckor så Iblir jag tokig.
Bm-kontroll imorgon kl 8 så då får jag väl se både hur det är med SF-måttet och om han fixerat sig.
Ja mår faktiskt bra idag, har inte haft någon värk alls.... Kommer vara annorlunda imorn då jag jobbar 9 timmar... 4 skift kvar... Ska du till jobbet imorn?
Vad jobbigt med all värk, hoppas du får mer svar imorn ...
Tack för alla komplimanger om bilderna, är dock jävligt irriterad på fotografen... Boknings avgiften var 20 pund, sen ville hon ha 75 pund på själva dagen.. Så 95 för ett paket med nyfödd bebis bilder och gravid fotografering ca 1100 SEK. Men för de priset får man inga bilder utan de bara själva fotograferingen vilket jag visste om. Sen hade hon pris för bilder då kosta 3 bilder 195 pund, 5 bilder 260, fullt galleri ca 20 bilder 345 bilder då antog jag självklart att de fulla galleriet är både gravid bilderna och bebis bilder då hon ej sagt eller skrivit något annat men nu mejlar hon mig att gravid bilderna inte ingår i galleriet utan de vill hon ha 149 för 10 bilder eller 199 för alla gravid bilder så då har vi sammanlagt betalat ca 7 tusen kr för gravid O nyfödd helt sjukt... Hon borde ha talat om priser från början. Ska ringa O klaga imorn