Gravida från Tempar/Fertility Friend
Symmetrical va fint rummet är :) O va duktigt att du orkar fixa !!!
Symmetrical va fint rummet är :) O va duktigt att du orkar fixa !!!
Gud vad jag är trött, orkar ingenting. Svårt O sova bekvämt O så jävla varmt. Orkar bara inte vara gravid just nu.
Jag gissar på söndag 21 aug !!!
Ni måste gissa pojke eller flicka också :D
Åh tiden går så långsamt nu. Känns egentligen väldigt nära bf men sen när jag kommer på att drt är
9 veckor kvar så dör jag. Det är ju sjukt länge till. Hur får man tiden att gå?
Vi fick också vagnen häromdagen. Blev sjukt stressade när vi va i en butik och de sa att det va 6-8 veckor leverans. Sen gick vi hem och beställde den på nätet och fick den 2 dagar senare :) Kan tipsa om denna sidan - supersnabb leverans som sagt, 5000 spänn billigare än alla andra ställen och fick en babybjörn på köpet :)
www.kopbarnvagn.se
Orkade inte lägga alltför mycket energi på vagn. Alla som bor hör med liknande förhållande som oss rekommenderade bugaboo buffalo, så vi läste några tester på nätet och såg att den fått väldigt bra betyg för vad vi behöver (kombin av snö, halt, uppförsbackar och samtidigt stadskörning).
Ang löpning fick jag lägga av med det redan i vecka 10. Tror löpning är den träning som funkar sämst i graviditet men cykling, spinning, yoga (anpassad för gravid då) och ceosstrainer funkar fortfarande i vecka 31 :)
Fick totalt andningsstopp och efter jag fick igång lite av andningen kaskadspydde jag och fick starka värkar. Vad f-n är det som händer? Känner mig väldigt orolig och rastlös, hoppas detta är övergående, börjar bli riktigt rädd att han ska komma tidigt. Är det någon vits att åka in nu i helgen, isåfall är det bara födeavdelningen som häller och det vore väl lite konstigt när det är allmänmpendet som blivit sämre? Bättre att gå till MVC eller min vanliga husläkare för detta väl? Alltså: svårt att andas, mycket sammandragningar men inget blod eller fostervatten och inte regelbundna