Gravida från Tempar/Fertility Friend
Det här går verkligen inge vidare! >_<
Idag blir det glassfrossa! ;-P
Det här går verkligen inge vidare! >_<
Idag blir det glassfrossa! ;-P
Men åh haha! Men jag tror att bebisen tar det den behöver! Men glassfrossa lät gott! Har du glassfrossat hela dagen nu?
Milkshake, vart jag jättesugen på nu Loppan85
Hur mycket dricker era män nu när ni är gravida? Min man dricker flera gånger i veckan O han har flertalet gånger varit riktigt full senast igår. Ja blir skitledsen O stressad. Man vet ju aldrig tänk om ngt händer O jag behöver åka in vem är då mitt stöd? Han säger att han känner sig stressad. Men om han känner sig stressad nu hur kommer de sedan bli när bebisen fötts? Mår verkl dåligt över detta
Hörrni kolla vad som händer med min vikt. Eh har tydligen gått upp mer än 2 kg på mindre än en vecka plötsligt??? Fattar inte hur det går till, känner mig inte större och har iaf inte lagt på mig nån vätska så om jag ör större är det runt magen. Men mer än 2 kg på 5 dagar? Alltså... Skulle vilja säga att vågen ljuger men den gör väl aldrig det hehe
Kom igen nu plutt! Ett litet flyktförsök skulle du väl kunna försöka få till!? Eller är det för mycket begärt!? Va? Va? VAAA????!?!????!!! XD
Magen fortsätter sjunka i alla fall!
Hehe ja det var lite av ett hopp :-/ Men nej ingen vätska, fick mother to be massage igår kväll och hon sa också att allt såg så bra ut och att jag hade noll vätska och mjuka leder överallt.
Förresten har mina foglossningar-känningar försvunnit typ helt. Inte känt nått på snart 2 veckor, så konstigt trodde aldrig det försvann. Men bara tacks och ta emot :)
Hur mår du nu? Har allmänpåverkan lugnat sig lite nu?
Welcome v16
Totalt +1kg
Symetrical, är du på förlossningen lr? Tycker du varit oaktiv senaste dygnet :)
Shit va fort tiden går! Är du redan i vecka 16!!! :D
Haha tänkte också det om Symetrical! Hoppas hoppas. :)
Shit hoppas Symetrical får sin bebis idag :D
Haha fasiken!! Hoppades verkligen att något var på gång!! :) Men va mysigt och duktigt av dig att pyssla på där hemma. :) Håller med om att det gärna får smälla till nu! Är så nyfiken på om det blir en flicka eller pojke! :)
Typiskt Symetrical :-/
är det nån som ör på Facebook som hört nått mer från Capy? Hur har det gått?
Själv håller jag på att bryta ihop här hemma. Jag har så jäkla ont. Har legat vaken i timmar de senaste nätterna pga onda sd och har även likadana episoder på dagarna. Smärtmässigt så är de jämförbara med hur de kändes strax innan jag var öppen 5 cm sist och de kommer riktigt tätt. Men det kan ju inte vara riktiga värkar heller eftersom de alltid upphör (efter 15 min eller 3 timmar typ). Känns inte rimligt att ha så här ont, men samtidigt så vet jag ju att Symetrical också haft mycket mensvärk. Det kanske är någon nerv som det trycker på eller något? Det känns dumt att ignorera smärtan när den är såpass påtaglig (tänk om det är en infektion eller något ännu värre?), men samtidigt vet jag inte vad jag ska höra av mig om och till vem. Förvärkar har man ju. När jag inte har ont så mår jag ju dessutom toppen. Känns också som om det blir bättre när jag håller mig sysselsatt, vilket borde indikera att jag kanske tycker det känns värre än vad det är för att jag tänker på det för mycket.
I övrigt så lämnade jag prover för gallsyror i morse pga klåda i handflatorna. Håll tummarna för att det ser bra ut :)
Skillnad på magen; till vänster när jag var i v 38+4 med sonen, till höger nu idag i v 38+1. Snacka om att den var lägre och hade en annan form sist!