Gravida från Tempar/Fertility Friend
Är de någon här som skulle vara intresserad av en träff i Stockholm i mitten på juli? Vilka bor i Sthlm?
Är de någon här som skulle vara intresserad av en träff i Stockholm i mitten på juli? Vilka bor i Sthlm?
En dum fråga kanske. Men när man är på rul kollar de bara barnet eller är det en en kontroll av mamman också? Tar de värden och sånt? Känner mig så trött och undrar om järnvärdet börjat sjunka kanske... Skulle också vilja kolla känningarna för foglossning och om det är läge att träffa en sjukgymnast. Men vet inte om rul är riktig tidpunkt att ta upp dessa grejer eller jag ska boka en egen tid för det?
Jag har inte heller Facebook längre, tog så mycket tid och energi. men om alla flyttar över dit kan jag säkert starta ett konto bara för att va med, så tar det ju inte mer energi än denna gruppen :)
Åh herregud! Hörde precis om en bekant som fick tråkigt besked på rul och blev plötsligt såååå orolig inför rul nu :-/ Men jag har ju gjort UL i v 12 och då såg allt bra ut. Risken måste väl vara väldigt liten för att de ska upptäcka nått fel på rul då?
Låt tiden gå fort nu, huu vilken obehaglig känsla.
Hej, tjejer!
Sjukt mycket på jobbet, så har inte haft mycket tid till att titta in... En vecka kvar till rul, börjar bli nervös :-/ Väntar och längtar tills jag kan känna bebis där inne i magen, v17+1 idag och ännu inget. Vet att det kan dröja med första barnet men är ivrig
Jag är på med både hemlig fb-grupp och ev träff framöver. Jag bor i Stockholm och lär vara i sthlm i juli.
Hoppas ni mår bra alla?!