Gravida från Tempar/Fertility Friend
Lite ofräsch fråga men svettas ni mycket? Svettas så mycket på både dagarna och nätterna, men i vanliga fall brukar jag inte göra det alls. Ingen fara med det egentligen men undrar bara om det är fler än mig?
Lite ofräsch fråga men svettas ni mycket? Svettas så mycket på både dagarna och nätterna, men i vanliga fall brukar jag inte göra det alls. Ingen fara med det egentligen men undrar bara om det är fler än mig?
Hittade den här länken om när magen syns och verkar som att det för min del är svullna tarmar. Går lite upp och ner hur mkt det syns så misstänkte att det inte kunde va livmodern ännu :) vecka 11 nu så enligt denna är det några veckor till innan det börjar synas.
www.niomanader.se/magen-nar-kommer-magen/
Förresten - en sak som inte finns här i Norge är nyponsoppa. Fick importerat några paket med pulver nu när vi va i Sverige och kall nyponsoppa är ta mig tusan det godaste jag smakat typ ;) Tips om det andra som sliter med matlusten!
Märkligt med din infektion Loppan84!
Jag har själv åkt på UVI och gyn-läkaren jag träffade började att behandla på plats och sen fick jag hämta ut mer. Det var inge snack om saken utan dom sa att man behandlar direkt vid infektion när man är gravid.
Hoppas att dina värden är bättre nu!
Här står om att Sverige också har ändrat sina riktlinjer och ska minska sitt antibiotikabehandling som resten av Europa.
Kan va lite intressant läsning om olika infektioner som brukar behandlas med antibiotika i Sverige men fått nya riktlinjer. Det är från västra Götaland landsting så kan säkert variera lite inom olika landsting.
www.1177.se/Vastra-Gotaland/Fakta-och-rad/Mer-om/Forsiktigare-anvandning-av-antibiotika/
Åhh vad härligt att allt var bra. Sötis, men jag har ingen gissning! Herregud så Spännande att ni inte tog reda på könet!
Vet inte om jag klarar att inte ta reda på det, för att jag är så nyfiken, men samtidigt känns det så otroligt roligt och spännande att inte veta. Hur gjorde ni med nr 1?
Rul gick jättebra! Allt såg finfint ut och vi blev flyttade en dag fram, så bf 23/8 nu. <3
Dock valde vi att inte ta reda på könet, men ni får gärna gissa.