Gravida från Tempar/Fertility Friend
Smyger mig in här hos er då jag faktiskt plussade i morse!! Känns helt overkligt, jag och sambon är i chock :)
Åh vad kul! Stort grattis!!!
Välkommen!
Smyger mig in här hos er då jag faktiskt plussade i morse!! Känns helt overkligt, jag och sambon är i chock :)
Vi berättade i vecka 7. Men berättade så tidigt eftersom jag mådde så dåligy
Jag var in på förlossningen i söndags kväll/natt. Hade haft en molande värk hela dagen som kom och gick. Det var på ett sätt som jag aldrig känt tidigare och det gick inte över med alvedon. Så dom ville på förlossningen att jag skulle komma in och kolla. Men allt såg bra ut och hon mådde hur bra som helst. Och ingen påverkan på livmodertappen!
Vill också vara med! Hur gör jag??
Har alla andra gått med i fb-gruppen nu? Hoppas ni stannar kvar här också.
Jag har sovit mycket sämre senaste nätterna och haft svårare att somna om när jag vaknat. Beror säkert på graviditeten. Tänker mer och mer på förlossningen nu när det börjar närma sig. På onsdag ska vi till bm och mäta magen m.m. Tycker magen har vuxit ganska mycket så det ska bli kul att få se sf-måttet.
Ja jag tänkte jobba fram till påsk... så mitten av april. 6.5 vecka kvar:). Sen får jah se hur mycket jag klarar av att jobba med tanke på detta jäkla illamående som är tillbaka!
Men jag hoppas att jag fixar 75% vägen ut.
Men jag längtar tills jag får gå hem! Längtar tills jag får boa. Baka, handla det sista, pyssla på i hennes rum..
Hoppas jag bara att man är i ett sånt pass skick att man orkar det ;)
Kan man utveckla kronisk trötthet under graviditeten ?
Asså de första 12 veckorna va jag så trött att jag grät..
Går in i v.23 imorgon och är nästan lika trött:( står inte ut... äter vitaminer och extra järn. Men när man måste sova 3h extra på em är de ju sjukligt:(