Inlägg från: Loppan84 |Visa alla inlägg
  • Loppan84

Gravida från Tempar/Fertility Friend

eagle87 skrev 2016-03-18 21:42:26 följande:
    Aa jag är på 8+0 idag :)) hoppas verkl ja inte blir tillbaka flyttad på vul imorn:(

Haft en jätte jobbig dag / kväll illamående diare kramper hugg stickningar :(
    Stackare!!! Nej varför skulle du bli tillbakaglyttad? Låter ju inte så efter ditt förra ul?
  • Loppan84
    Sajocawa skrev 2016-03-18 21:59:00 följande:
    loppan: jaha är du och Eagle beräknade så sent i oktober också.. Trodde det var minst en månad mellan oss!
    Gud vilken spännande höst det blir :)

Sååå häftigt btw att du och jag ändå är beräknade så nära varandra när vi "hängt ihop" sen vi startade i temptrådarna här <3
    Jag vet! Blev sååå glad när du plussade direkt efter så vi kunde fortsätta följas :)

Skönt med 3+, då blir det ul nästa :)
  • Loppan84
    eagle87 skrev 2016-03-18 22:14:19 följande:
    Jag hade pos test 3-4 feb neg test 5 feb O temphöjning 6...

Förra ul blev jag ju tillbaka flyttade 2 dagar..

Skönt att du mår bättre O bra att du inte åkte..

Har du nånsin haft typ små knivhugg i livmoden? Gör inte jätteont men obehagligt sen typ håll i sidorna O över magen?? Lätt värk i ländrygg O rumpa?
    Ja jag hade exakt så för ett tag sen, alla sa att drt va ligamentsmärtor och det gick över efter ett tag. Jag hade håll långa stunder men huggen kom och gick, extra mycket hugg om jag vred mig fort eller hostade.
  • Loppan84

Jag men då stämmer det med 2 dagar efter. Jag hade positivt test 2:e, negativt 3:e och temphöjning 4:e så släppte nog 3:e. Då tror jag att du har bf 30e oktober. Om du hade äl 5e feb och räknar 14 dagar bakåt kommer du till 22 jan och då använder du det som sista mensens första dag - även om det va en annan dag.

• Loppan84

Hehe jag har lagt 20e jan i en annan app (gravid & baby) och då får jag också bf 28e. Oklart hur de räknar då ;)

eagle87 skrev 2016-03-18 22:34:52 följande:

Kolla här...

• Loppan84
    eagle87 skrev 2016-03-18 23:10:19 följande:
    Kolla såhär blir gravid O baby på mig när ja la in 22/1. Helt sjukt.. Ja vet att du redan svarat på detta men jag har glömt... Skulle du göra kub isåfall när O var
    Jag har bestämt mig för att inte göra kub här. När det inte är tillåtet i landet man bor så känner jag att det blir att gå väldigt långt för att inte får ett barn med downs att åka till ett annat land (även om det är Sverige). Det kändes fel och ärligt talat känner jag nu att jag aldrig hade klarat att göra abort oavsett vad som kom upp. Jag har aldrig gjort abort men har alltid tänkt att det skulle varit ganska lätt om jag va tvungen men nu när jag är gravid så känns det heeeeelg overkligt att i v.9 som jag är i nu är det väldigt många som gör abort. Jag menar nu har verkligen känt fysiskt hur det är att va gravid... Jag hade inte klarat det
  • Loppan84
    Sajocawa skrev 2016-03-19 08:20:26 följande:
    Jo men precis.. Och kanske extra förvirrande för dig loppan för i Sverige räknar man till 39+6 och i Norge räknar man till 40+2 :p haha så skumt
    Det stämmer! Hahaha det är därför. Kolla här.
  • Loppan84

Symetrical - 24 augusti
    Loppan84 - 25 oktober
    Eagle - 28 oktober
    Iskristall - 31 oktober
    Stardust2016 - 12 november
    Sajocawa - 16 november

• Loppan84
    Sajocawa skrev 2016-03-19 08:28:20 följande:
    Tydligen är man gravid längre i Norge ;) Hahaha
    Haha vad är grejen med det? Så himla konstigt. Kanske norskorna har 3 dager längre cykel (senare äl) i snitt

Min mage tror förresten att det är jul istället för påsk - det enda den vill ha är risgrynsgröt och clementiner och apelsiner. God jul haha. Nä men känns faktiskt bättre idag och fick behålla frukosten. Glad att jag inte åkte annars hade denna dagen varit förfärlig...
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend