Gravida från Tempar/Fertility Friend
Blir lite orolig att jag ej mår lika illa som er, har inte spytt en enda gång, mår lite illa på morgonen O mellan måltider thats it... :/
Blir lite orolig att jag ej mår lika illa som er, har inte spytt en enda gång, mår lite illa på morgonen O mellan måltider thats it... :/
Så arg O ledsen att jag inte kan sova... En släkting fick en son i söndags O fick nyss veta va han ska heta O de är samma namn som vi bestämt om vi får en kille.. De enda namnet jag gillar. Namnet som jag hade bestämt flera år sen.. Vårat namn!!! Finns inget annat namn ja kan tänka mig.. De är svårt me indiska muslimska namn som funkar i England!!!! Vill bara slå någon.. Känns så orättvist
Tjejer jag blir tokig. Lugna mig och berätta om alla gånger ni haft väldigt ont över vänster äggstock runt v 8/9 (beroende på hur ni räknar) där de huggit till och håll er vaken halva natten eller smärtan suttit i ca 6 timmar iaf, och de INTE varit någon fara. Att imorgon när jag kommer till gyn säger de att jag är löjligt känslig och att de bara är ligamenten.
Att de är lugnt för att jag inte blöder och risken för utanförskap är obefintlig.
Försöker att inte noja. Försöker vara realistisk men de är svårt i perioder nu. Pendlar hela tiden i tankarna och kan inte fokusera på nått
Kan de stämma? Allt såg bra ut, be is såg ut att vara i v 6+0 idag och livmodern ungefär runt de med istället för 8 +0 som jag räknat. Vilket skulle betyda att jag Plussade på äl +8..... hon sa att hon såg ett hjärta ticka iaf men jag kunde inte se för bebis låg så nära väggen. Förvirrad
Detta kanske ni andra visste men har nu googlat och läst på många ställen att mycket illamående och/eller hcg oftast är flicka.
Jag tror vi bägge har tjejer Eagle, bara en känsla med tidiga plus och mycket symptom tidigt :)
Hurraaaa! Vad tycker ni om Iben eller Awa på en flicka? Har inga pojknamn så kom gärna med förslag. Gillar att det ska vara lite mer traditionellt på kille men inte för vanligt ändå.
Nej det är klart, håller med om att det egentligen inte är så viktigt och att det är roligt att spekulera. Men tänker att det är mer mysigt att gå och tänka på bebisen och hur drt ska bli när jag ber mer om den. Behöver ju inte nödvändigtvis va kön - skulle gärna vilja veta hur hen kommer må, se ut, personlighet ja ALLT men inget av det kan man ju ta reda på så då får jag nöja mig med det jag får ;) kön med andra ord haha. Kommer bli glad för vilket som men vill bara veta nått om bebisen :)