Gravida från Tempar/Fertility Friend
[quote=77044923][quote-nick]happylife skrev 2016-10-12 13:37:45 följande:[/quote-nick][/quote]
Så härligt :)
Grattis till lyckat ul
[quote=77044923][quote-nick]happylife skrev 2016-10-12 13:37:45 följande:[/quote-nick][/quote]
Så härligt :)
Grattis till lyckat ul
Vårat ul är nu avklarat, lillhjärnan såg helt normal ut nu och vätskeutrymmet också.
Ska tillbaka på kontroll om 4 v för ny koll och även koll på vätskeutrymmet på sidan lr om de var mellan hjärnhalvorna. Just nu är måttet 8 mm, normalt för v20 är 7mm. I v25 har de inga snittmått.
Han tyckte allt såg normalt ut och de var normala värden.
Han håller sig på nedre graflinjen (inom de normala) så han är en normal liten bebis. Vi fick även se honom i 3D, häftigt!
Men åh Gud vad skönt! Har tänkt på dig idag. Nu kan ni bara slappna av och slipper gå på fler extrakontroller något mer eller?
Har du bild att slänga upp,vill ju se lilleplutten - så himla mysigt med 3D också
Jättefin vagn! Och vad spännande med måttet- jag ska mäta för första gången nästa vecka. Känns fortfarande som min mage är ganska liten- men det är min gissning. Återstår att se nästa vecka :)
Håller tummarna för att allt går bra idag!
Åh herregud där är er bebis. Så söt!!
Ok är väl egentligen bra att de tar saker på allvar och verkligen dubbelkollar att allt är bra, men känns ju som detta ska gå bra nu :)
Nej det kom en del kraftiga och täta idag efter jag hade promenerat men lugnar sig med en gång jag vilar, så ingen äkta vara än så länge bara förvärkar ;) kör symetricals taktik nu med 2 korta promenader om dagen, men det är mest för att komma ut och få lite luft tror kanske inte det har så mkt effekt ;)
I morgon är det dags för oss att åka på semester. Ska försöka hålla koll på vad som händer här inne, men i fall att internet krånglar å så vill jag bara önska er lycka till med förlossningar å ultraljud :)
2v är vi borta så tycker att åtminstone 1 bebis borde tittat ut tills dess :)
Hoppas ul går bra på torsdag, småblödningar är ju helt normalt under en graviditet. De har väl inte ökat?
Hoppas verkligen de inte stämmer med att man går över med små bebisar för vår lille rackare är liten ;)
Men jag är rätt förberedd på de..
Eid, jag befinner mig i Dubai just nu och på torsdag åker vi till Thailand. När var de bm för dig?
Vi har ett ma. Är helt förstörd.
Hur lång tid tog det för allt komma ut? Lång tid innan ni ni blev gravida igen? Tack allihopa. <3 Känner mig så lurad av kroppen, alla symtom på graviditet har ökat men inget har växt på 2 veckor. Känner mig så skyldig, maken är så ledsen. Och vi som var på inskrivning imorse. Det är ju "bara ett vanligt missfall" men för varje person/par som behöver genomlida det är det ju supersvårt. Jag har ju inte börjat blöda "på riktigt" så imorgon kl 8 ska jag till sjukhuset för att få cytotec och sedan vara där hela dagen för att avsluta det hela.. Och eftersom jag inte har egen äl blir det Provera om ca 4 veckor och sedan äl-stimulerande direkt.