Gravida från Tempar/Fertility Friend
Jag hade utan tvekan köpt.. Många kr man kan spara :)
Kul att ni säger så, kanske vågar då
Känns så läskigt bara men nu ska de ju bli bebis...
Så du är hack i häl ;)
Jag hade utan tvekan köpt.. Många kr man kan spara :)
Idag var vi och köpte vagn ihhhhhh:)
Kändes lite konstigt men det var så bra erbjudande så vi slog till ;)
När får ni den?
Hej på er:)
Min app fungerar inte... därav radiotystnad. Fungerar fortfarande inte trots att jag tagit bort den och laddat ner den igen.
Vecka 18 här och tycker mig må liiiite bättre men är sjukskriven två veckor till. Hoppas att detta är början på en vändning. Men vågar inte hoppas på något än. Har bm på tisdag så hoppas jag får höra lite hjärtljud då. Ska även ta upp med henne ang min oro kring förlossningen.
Grattis mila och välkommen :)
Besök hos bm idag. Fick lyssna på hjärtljuden idag, så mysigt. Lite dåliga järnvärden så det känns lite surt att behöva knapra järntabletter. Magen brukar bli så konstig men men...
Tog även upp min rädsla kring förlossningen, Skönt att prata av sig så vid mitt nästa besök ska vi göra upp en plan och boka in ett aurorasamtal. Och det var skönt att hon sa att ingen kan tvinga dig till något. Vilket känns tryggt. Men jag vet fortfarande inte vad jag vill och det känns bra att få prata av sig. Detta är ändå så ovant för mig då jag vid mina tidigare förlossningar har varit så lugn. Nästa besök är i januari.
Hur går det för alla?
Columbus - har magen börjat synas ännu? När hade du rul?
Misslina - har illamående lagt sig ännu? Fortfarande sjukskriven? När var ditt rul?
Jag mår bara bra. Magen växer så nu vågar folk t.o.m. fråga. Normalt folk då alltså. Vissa frågar ju alldeles för tidigt.
Fosterrörelser känner jag då och då men inte varje dag och de är ganska diffusa och kortvariga.
Det är två saker som gnager i mig..det ena är min vikt.
Startade på 69.5 kg, gick upp till 70 kg första veckan, men sen har vikten bara gått ner.
Idag väger jag 68. Det är ju ingen stor skillnad, men jag borde ju gå upp i vikt??! Kräks ju inget o äter normalt...
Sedan står de i alla appar att man kan börja känna sparkar.
Jag kände pirr/fisksprattel för två v sen dagligen i princip. Men sen har de avtagit o nu tror jag inte jag känner något. Ev kanske lite, men på ett annat sätt...
Är lite orolig för att nåt ska va fel