Inlägg från: misslina |Visa alla inlägg
  • misslina

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Bäbiiiis skrev 2016-12-12 10:13:48 följande:
    Lycka till på rul idag!!
    Tack så mycket! Rul avklarat och allt såg så fint ut! Kan visa bilder sen men dom blev kvar i mannens bil;) Fick även med oss ett 3D ultraljud:). Jättefin sköterska som verkligen tog sig tid och visade allt och lite till ;)

Jag håller tummarna idag. Tror inte det är någon fara.
  • misslina
    Bell13 skrev 2016-12-13 16:53:27 följande:

Det är missfall för mig har två olika läkare konstaterat. Det fanns bara rester kvar som jag fått tabletter för att få ut.
    Önskar alla här stort lycka till

Nej vad tråkigt! Beklagar verkligen....:(
  • misslina
    Mila skrev 2016-12-15 18:21:32 följande:

Visste att det var för bra för att vara sant. Började blöda och fick kramper i ändtarmen av någon anledning. Var precis inne på vul. De såg bara en säck. Inget annat.. Så mf, igen. Och det värsta är att sambon är helt förkrossad! Det här tar död på oss

Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
    Nej vad säger du....:(

Beklagar verkligen
  • misslina
    columbus skrev 2016-12-16 09:53:25 följande:

Nu är RUL avklarat och allt såg fint ut. Fick veta att vi väntar en liten tjej! Hjärta

Åh stort grattis :)
  • misslina
    columbus skrev 2016-12-16 11:20:43 följande:
    happylife skrev 2016-12-16 11:04:32 följande:

Gick bra här med...hjärtat slog regelbundet och fint <3 rul om 13 dagar!

Verkligen! :) Visst är det misslina som väntar tjej också eller blandar jag ihop nu? Skönt att allt lät fint med hjärtat! Jag fick veta att min moderkaka ligger i framvägg så det förklarar ju varför jag inte känt någonting än, kan dröja flera veckor men nu vet man ju åtminstone varför, känns skönt!

Jag väntar också en liten tös :)

Byter vecka också på fredagar... är i vecka 20 eller 19+0;)
  • misslina
    columbus skrev 2016-12-16 14:36:46 följande:
    Häftig bild! Många flickor här inne nu! :)
    Ja det börjar bli några stycken nu ;)
  • misslina

Jobbat min första dag idag efter 12 veckors sjukskrivning. Känns så himla kul! Även om det bara är 25% denna vecka. Men bättre att inte gå ut för hårt och öka på eftersom om det funkar

• misslina
    Bäbiiiis skrev 2016-12-19 16:35:19 följande:
    Härligt! Och smart att mjukstarta. Efter en vecka hemma började jag med att få migrän på jobbet. Så typiskt!
    Skönt med kortvecka också :)
  • misslina

Åh vi fick hem våran vagn igår också :)
    Känns så konstigt att det ska ligga en liten än människa där i:)

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend