Loppan84 skrev 2016-07-24 23:13:42 följande:
Kanske men när man följer kurvan men BARA lagt på sig på magen så känns det ju logiskt att den måste va större än för de flesta :(
här är en bild från ikväll, 26+4. Men snälla säg inte att den ser helt vanlig ut nu om du inte menar det dör att va snäll eller nått - jag vill bara få en realistisk bild av vad som väntar och hur jag ligger till.
Jo men å andra sidan är ju alla magar olika, tex symetrical har ju en rätt "liten" mage utan att det är något konstigt, mer bara att alla är byggda på olika sätt och livmodern ligger lite olika också. Du sa väl att du hade framåtlutad livmoder? Kan tänka mig att magen trycks ut mer än hålls inne som för tex symetrical (sorry för att jag använder dig massor som exempel symetrical!!)
Sen kommer magen växa mycket uppåt under kommande veckorna, i veckan du är i nu slutar väl livmodern lite över naveln men kommer fortsätta växa uppåt så samtidigt som han växer utåt kommer han ju även ta ner plats uppåt. Sen kan du ju säkert lagt på dig nånstans annat än magen utan att det märks också, men oavsett vad så ÄR du normal!
Och för att jag inte bara ska verka snäll så bifogar jag en bild från när jag var i 27+0 förra gången (eller nej, postade den på instagram då men är helt säker på att den är tagen några dagar tidigare)