Längtar88 skrev 2016-03-20 11:50:13 följande:
Om jag inte slarvade helt att skriva (vilket jag inte var så noga med efter att jag Plussade men TROR jag skötte fram till dess) hade vi inte sex nån av de dagarna. Utan de är äl+18/17 eller äl +8/7 de finns chans vad jag har skrivit. Mamma säger att hon flyttades massa när hon gjorde ul men de var ju så länge sedan. Gyn kvinnan var så säker på deras tid trots att bebis låg slimmad mot väggen, men de känns fel. Har mått blä några veckor innan jag plussade och trott att de är stress, ömma bröstvårtor (som jag för övrigt sällan har vid äl/mens) kan väl inte bli innan äl? Ingenting känns vettigt alls. Och jag är en sån jobbig person som vill förstå och ha svar på allt :(
Men även om ni hade sex så att det matchar med att du plussade på äl +17-18, kan du ju ha haft äl 2-3 dagar senare och att det ändå tog sig! Skulle ju innebära att du plussade kring äl +14-15. Inte helt otrovärt. Du kan ju även haft en lite sen infästning, säg på äl +10-11, vilket är anledningen till att du inte fick starkare streck på första testet..!?
Förstår precis hur du känner. Jag är likadan, varför jag nog inte hade kunnat låta bli att boka ett privat vul om nån vecka. Men det kanske inte finns i ditt landsting..?