sagoskog skrev 2016-03-18 08:56:45 följande:
Ja jag vill helst jobba fullt. Har ju bara ett par månader kvar nu. Det var illa igår, men nu har jag ett par dagar ledigt, så jag hoppas det blir bättre. Men vi ska vara i stockholm i helgen, så det finns väl risk att det inte blir mycket vila. Håller med om att foglossningen är mycket bättre än illamåendet. Däremot är det ju en tröst att illamåendet oftast blir bättre, medans det känns rätt oroväckande att foglossning oftast blir värre.
Tack:) magen är fortfarande väldigt olika beroendet tidpunk på dagen osv, men snart blir den nog mer riktig. Jag tror jag har går upp 3 kg nu. Hoppas det inte drar i väg något extremt bara :) Jag gick upp nästan 30 kg förra gången, men ner 20 kg på två veckor efteråt - så det var mest vätska. Det vill jag inte vara med om igen om jag får välja :)
Oj, vad stor din börjat bli. Min är typ en leksaksbil : P men de växer snabbt nu tror jag. Då har du rul snart då?
Mm. Sant. Det är ju just det som är skrämmande med foglossning, precis som med sammandragningar.. :-/
Oj, ja det måste ju varit typ 15 kg vätska!
Skönt ändå att det försvann så pass fort efter förlossningen.
Jag gick bara upp typ 9 kg, så två månader efter fl låg jag på 4 kg mindre än när jag blev gravid. Såg ju helt utmärglad ut och kände mig galet klen, så målet är att gå upp åtminstone 11-12 kg den här gången!
Ligger kvar på 3,5 kg upp sedan flera veckor tillbaka. Verkar ha fastnat här. Bm sa dock i måndags när jag var där att det var en normal viktuppgång i v 17, så jag är nöjd ändå.
Rul är om två veckor, 1/4. <3