Gravida från Tempar/Fertility Friend
Nu tycker jag allt att den börjar växa lite igen!
Nu tycker jag allt att den börjar växa lite igen!
Blev inte gravid som jag misstänkte, hoppas allt kommer igång ordentligt snart då så jag inte behöver skrapas eller dylikt :(
Ja. :)
Jodå. Är trött som döden. Brukar ha svårt att sova men nu somnar jag vid 19-20 om kvällarna. :)
Mys mage!! Hoppas att jag också får en sån fin mage! :-*
Har varit och köpt sea band. Hoppas det hjälper annars går jag i dvala en månad. Har kört till jobbet sista veckan pga illamående men tog bussen till jobbet idag för sambon behövde bilen, var helt omöjligt att ta bussen hem kräktes så mycket första 200 meterna redan att folk såg ut och vilja lyncha mig för de va väl rädda att få maginfluensa. Sambon 25 mil bort så var bara att börja traska 2,5 timme promenad hem. Nu är jag helt slut. Tack gode Gud att det är helg.
Huuh. Jag ser inte fram emot att vara trött så länge. Haha. Stackars sambon har fått tagit över allt efter klockan 19-20. Han har blivit hemma karl! :)
Ja det var så otroooooooligt lite ljust rosa i nyansen så jag känner mig löjlig som nojar. Det har inte kommit mer. Skönt att du hört fler som haft en blodansamling! Ska försöka släppa det nu och tänka på att hjärtat slog och att jag faktiskt blev erbjuden ett sånt tidigt vul med bilder. :) och snart kan jag förhoppningsvis njuta av en lika fin mage som dig!
Tack för att ni är så fina och svarar!
Hur mår du nu förresten? Släppte alla jobbiga symptom i v.13? :)
En lite äcklig fråga - sorry - men är det mm av er andra som spytt galla när ni kräkts? Trots att jag småäter hela tiden spyr jag bara galla, aldrig mat. Tycker det är lite konstigt, borde inte va helt tomt i magen när jag ätit salt kex för 10 minuter sen t.ex?
Tror jag ska gå till läkaren på måndag och se om jag kan få prova lergigan Comp. Har det hjälpt nån här inne? Kommer ihåg att sagoskog inte ville ta dem pga biverkningar hur var det för alla andra?
Haha! Skönt att veta att det är normalt för jag tycker lite synd om honom. Speciellt i veckorna då vi båda är hemma vid 16-17 och sen är det laga mat och sova för mig. :P Det är vårat första barn så vi har inga ungar att passa upp på iaf! :)
Jag Funderar på att boka in ett vul men vet inte alls hur man går tillväga eller vart man vänder sig. Det vi fick nu bar bara en bonus vid cellprov. :) ska till bm första gången på måndag så funderar på att fråga henne då. :)
Otroligt, va märklig kroppen är! Hoppas att det blir något liknande för mig med sen. :)
Sorry! Blandar ihop det då. Sorry, är lite förvirrad.
Har faktiskt postafen hemma (använder dem till åksjuka i vanliga fall). Är det nån som fått besked om att använda dem? I bipacksedeln står det att set ska används endast efter ordination från läkare under graviditet. Men på nätet ser jag att det verkar va många som fått dem rekommenderade för gravidillamående. Någon här som fått det?
Hej på er!
Ville bara säga hej, jag har följt er så länge i vanliga tråden men inte letat upp denna!
Det är så fantastiskt att se att så många av er är gravida nu, efter allt kämpande med ältest, analyserande av kurvor och alla förstörda sovmornar på grund av tempningen
Själv är jag på sluttampen av graviditeten, är i vecka 39, så har förhoppningsvis en liten bäbis här inom kort.