Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Längtar88 skrev 2016-03-15 18:57:59 följande:
    Är Såååå lättad :)

OJ. De sa hon men minns ej riktigt, det passade på 6+0 exakt enligt datorn och livmodern lite mindre men väääldigt rund men äl misstänker hon var 13 Feb. Var bara lättad och frågade massa gånger om hon var säker på att hon såg hjärtat slå och de var en annan i rummet som tränade och hon bekräftade hjärtslagen. Blev lite fundersam sen bara, nyfiket fundersam. Hehe.
    Åh grattis va underbart :)

Var kommer din sambo ifrån? Nyfiken när du berätta om namnen
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-15 19:56:48 följande:

Detta kanske ni andra visste men har nu googlat och läst på många ställen att mycket illamående och/eller hcg oftast är flicka.

Jag tror vi bägge har tjejer Eagle, bara en känsla med tidiga plus och mycket symptom tidigt :)

Hurraaaa! Vad tycker ni om Iben eller Awa på en flicka? Har inga pojknamn så kom gärna med förslag. Gillar att det ska vara lite mer traditionellt på kille men inte för vanligt ändå.

Har oxå läst att mkt illamående O kräkningar betyder tjej därför tror jag att du har tjej O jag kille hehe :)

Awa är jätte fint...

Vad tycker du om Adam Adrian Benjamin Hugo casper
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-03-16 06:35:46 följande:
    Spännande!

När är ditt nästa vul?
    På lördag v 8+1... Va ärlig har ja ngt O oroa mig för? Har symptom etc ingen spotting sen den gången tar fortf lutinus

Om allt See bra ut tänkte ja berätta till mostrar fastrar kusiner på lördag

Sen Facebook O instagram efter kub 7 april

När berättade du
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-16 06:38:10 följande:

Wow såg inte bilden för jag använder appen. Men nu syns det ju riktigt fint. Wooo :) Spännande. Tycker en del tröjor stramar en del nu men är nog också beösten lite och att jag är så svullen.

Aa tror ja oxå e svullen fast kan låtsas att det är en kula :) tycker inte du behöver oroa dog för du mår bättre jag e likadan
    När har du ditt nästa vul? Har du bestämt hur du ska göra med kub
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-03-16 08:01:12 följande:
    Tror absolut inte att du har ett dugg att oroa dig för!

Vi berättade för närmsta familjerna tidigt och sen på jobbet redan efter vul i v 7+5, eftersom jag inte kunde jobba mer än halvtid pga mitt illamående, samt vännerna. Resten har fått veta pö om pö efter kub.
    Ok tack :) ja har oxå berättar på jobbet :) alla är helt lyriska O ska känna O fråga tusen frågor vilket år superkul men oxå väldigt tröttsamt... Är lite av en ensamvarg så kan bli lite mkt...

Vet inte om du läste de innan men min svmor ville inte att vi skulle berätta ti ngn förräns 6.5 mån helt sjukt, en av de roliga sakerna me att vara gravid är ju att få dela me sig
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-03-16 16:30:43 följande:
    Gjorde både bikarbonattestet och ringtestet nu igen och än en gång visar båda på tjej.
    Åh spännande när får du veta? Gjorde du de testen me din Son?
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-16 18:51:19 följande:
    6,5 månad? Hahaha hur tror hon ens det är möjligt? Säger som Symetrical skit i henne. Ni gör er grej. Det är er graviditet och er bebis och ni bestämmer ALLT så kan hon tycka vad hon vill om det
    Precis,... Nu har min man problem med min mamma :( min mamma har alltid tänkt att hon skulle komma hit en vecka innan bf O vara med på förlossning osen vara med oss de första veckorna.. Min man vill verkl inte han tycker förlossning är intimt O att de är våran tid O samma med första veckorna me bebis då han får pappa ledigt i 2 v... Ja förstår han till en viss del samtidigt vill ja verk ha mammas hjälp O stöd... Vad tycker ni? Jag O min mamma är jätte nära
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend