Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

sagoskog skrev 2016-03-06 12:09:51 följande:
    Vad bra, upptäckte att jag inte citerade nämligen :) beige-brunt brukar det vara i sluttampen, så jag hoppas det försvinner nu så att du får lite lugn. Jag hade jättemycket känningar och mensvärk från magen i början. Förhoppningsvis är det ett tecken på att det växer som det ska :)
    Tack för att du får mig lugn.. Som ni vet kommer min mans familj idag.. Vi hade ju tänkt berätta idag. Men känner att de bättre nu O Vånta ngr dagar O efter ul imorn? Vad tycker ni?
  • eagle87

Tempade imorse O den va hög, har bara haft brunt beigh idag.. När e ditt ultraljud??

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-06 15:53:08 följande:
    Låter ju super, allt verkar ju bra :). På tisdag har jag vul, 6+6. Du då? Fått nån tid än? Tänk om de kan se redan då om det är 2 också?
    Ja har tid imorn 6+3... Haha hamnar alltid en dag före dig fast du är 2 dagar före mig... Idag har de bara kommit ljusbrunt 2 ggr... 2 ggr av typ 30.
  • eagle87

Hmm såg nyss att linjen på magen blivit starkare men illamående känns mindre.. Inget brunt sen kl 2... Så orolig för imorn

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-06 20:29:03 följande:
    Det kommer gå så bra så! Är mest spänd på hur många små rackare det är där inne ;) Vilken tid är det? Ska hålla tummarna, skriv direkt här inne efter. God natt och massa lycka till imorgon hjärtat
    Kl 1030.. Engelsk tid så eran 1130. Kommer skriva direkt efter....
  • eagle87
    Symetrical skrev 2016-03-07 06:00:39 följande:
    Lycka till fina du! :-*
    Tack, har inte haft ngt mer brunt sen igår kväll :)
  • eagle87

En O halvtimme kvar.. Bara vita genomskinliga flytningar.. Va ärliga finns de chans att detta är ett MF, rosa flytningar lör bruna söndag inget idag?

• eagle87

Ingen blödning i livmoden, bebis mäter 5.8 mm O hjärtat slår!!!!!!!!!!!! Blev daterad v 6+1 fast enligt mig är jag v 6+3....

Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend