Gravida från Tempar/Fertility Friend
Ja gick till läkaren idag O bad om tsh prov o progesteron prov, ville bara veta att de ok då mitt tsh låg på 2.9 i okt O går upp under graviditet O haft lågt progesteron innan .. Ska ta blodprover imorn..
Ja gick till läkaren idag O bad om tsh prov o progesteron prov, ville bara veta att de ok då mitt tsh låg på 2.9 i okt O går upp under graviditet O haft lågt progesteron innan .. Ska ta blodprover imorn..
Någon som känner igen detta, har fått sånna hår kliande utslag sen ngr dagar innan ja plussa :(
Tänker du från livmodertappen? Det tror jag inte man ska göra just då väl? Är du orolig för nått eller kom du bara på att du missat rutinundersökning?
Jag har pratat med en vän som är läkare som sa att jag måste får läkaren att kolla upp levern med en gång för en sån ökning är inte normal, men det har inget med graviditeten att göra. Känns ju verkligen inte kul att börja härja med andra saker i kroppen än just graviditeten just nu känner jag men eftersom min man som är i superform plötsligt fick cancer som 26-åring och han var helt utan symptom och cancern upptäcktes tidigt vid en vanlig undersökning så tänker jag alltid att det är bättre att ta det säkra före det osäkra - men det har säkert gjort att jag utvecklat ett drag av hypokondri också så ber om ursäkt för det på förhand ;)
What? Så spännande :) Herrgud alltså. Du har ju twins där inne. När är ul nu igen?
Wow blir sjukt spännande att se hur många då :)
8e är mitt.
Jag känner inget särskilt idag faktiskt men nu är det bara en vecka till ul så nu ska jag vänta med att spekulera mer om jag kan. Pratade med min bästis också som ju också är gravid. Har jag sagt att vi har samma bf? Heeeelt sjukt. Men iaf vi är ju då i samma vecka (och samma dag) och hon har iaf 1 barn sen innan och säger att hon mest känner i brösten och lite trött och att hon hade samma förra gången, så det är säkert bra :)
n
Blir helt galen på mina utslag. Gick till läkaren idag de sa bara att ja måste bita ihop bästa fall går de över snart vörsta fall stannar de hela graviditeten