Inlägg från: eagle87 |Visa alla inlägg
  • eagle87

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Ja vet inte de är bara svårt, dela för jag vet hur mycket de betyder för min mamma O sen hur ja själv känner hur gärna jag vill dela allt me henne O hur trygg ja känner mig me henne... De har varit så svårt dessa 2.5 år sen jag flyttade till England O typ varit utan familj gått igenom så mkt (infertilit,MF, utanförskap med min mans familj, ekonomiska problem) utan att haft typ min mammas stöd O nu har jag en möjlighet att få ha henne här.. Sen tänker ja på de praktiska min man gör inte så mkt hemma han kan inte laga mat lr ngt sånt tänk om vi får ett kolik barn lr amningen ej funkar hur ska ja orka typ ta hand om hemmet laga mat O allt plus bebisen... Han förstår inte hur svårt de är i början me bebis men i och med att min syster O flera vänner har barn har jag mer insikt... Han har bara gått hem till sin syrra en timme thats it.. Ja förstår han men tror han lever lite i en drömvärld... Samtidigt känner jag att de kommer verkl bli bättre för Mig med mamma när han börjat jobba O vi kan umgås i fred.. Kan tex inte prata svenska framför han etc...

• eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-17 16:58:16 följande:

Hmm tack för svar. Ska fundera, bokade ju detta innan jag blev gravid och inte förrän sista veckan jag fattat att det blir lite jobbigt. Men flygresan är väl ok men är egentligen meningen att vi ska va ute på Gotland i vårt sommarhus tisdag-lördag och 3 timmar på båt blir kanske lite väl. Men tråkigt att bara va hemma när jag har 11 dagar ledigt också, känns lite bortkastat så ska försöka komma iväg åtminstone tills Sthlm. Och va inte hemma till jul så har inte varit i Sverige eller träffat min familj sen i oktober :( Nä börjar nästan gråta när jag tänker på att inte åka. Jag får bita ihop, ta postafen och hoppas på det bästa.

De kommer bra ha me dej ngt litet O äta i försök småäta så mkt du kan

Ska du träffa din familj? Vet din mamma än?
  • eagle87

Tack för alla era råd om mamma situationen ni har rätt att de långt kvar O får se hur jag känner när de närmar sig..

• eagle87

Aj aj aj haft ont sen kl 2... De är en smärta från höften som strålar ner i benet O runt höften över rumpan.. Känns som ngn skruvat fast ett järnbälte.. Känns värre om jag går upp O går.. Va kan de vara? Är de farligt? Behöver ja gå till läkare?

• eagle87

Gick till läkaren de visste inget men sa att komma tillbaka om ngr veckor om de ej gått över!!!!!! Aja känns bättre nu

Åh längtar till era rul symetrical O sagoskog:)

Imorn har jag ul :) v 8+1 :)

• eagle87
    Iskristall skrev 2016-03-18 09:57:08 följande:

Nu har vi fått se det lilla hjärtat ticka! Allt såg bra ut! Så glada!! <3

Åh va härligt grattis :)))))

Är du kvar i din gamla ivf grupp följde me i bakgrunden
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-18 15:26:53 följande:

Blev ingen Sthlms-resa för mig. Det va fysisk omöjligt idag, kan knappt stå. Ligger hemma och tycker synd om mig själv men men, om jag vilar hela helgen och verkligen sköter mig kan jag säkert åka nästa vecka.

Grattis iskristall! Så härligt!

Åh va tråkigt hoppas du mår bättre O ni kan åka nästa vecka... Ta hand om dej O passa på o vila <3
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-18 20:39:47 följande:
    8+2 idag. Eagle tror jag är på 8+0 och så är det ett par på 7+nånting och Sajocawa :)
    Aa jag är på 8+0 idag :)) hoppas verkl ja inte blir tillbaka flyttad på vul imorn:(

Haft en jätte jobbig dag / kväll illamående diare kramper hugg stickningar :(
  • eagle87
    eagle87 skrev 2016-03-18 20:42:26 följande:
    Aa jag är på 8+0 idag :)) hoppas verkl ja inte blir tillbaka flyttad på vul imorn:(

Haft en jätte jobbig dag / kväll illamående diare kramper hugg stickningar :(
    Enligt äl har jag bf 28 okt....
  • eagle87
    Loppan84 skrev 2016-03-18 20:39:47 följande:
    8+2 idag. Eagle tror jag är på 8+0 och så är det ett par på 7+nånting och Sajocawa :)
    Mår du bättre <3
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend