Gravida från Tempar/Fertility Friend
Jag tror att loppan får bebis 24/10 och eagle 5/11.
Jag tror att loppan får bebis 24/10 och eagle 5/11.
Vilken envis jäkel!! Skönt att dom tar bort den nästa vecka så det förhoppningsvis kan läka innan din lille kommer! Hur länge var läkningen sist?
Menade som svar på symetrical gissning
Haha vore kul... kommer han runt bf är de väll ok men önskar helst att han föds runt 38+3 eller 39... Max bf +1 eller 2,.. är jävligt otålig nu :( min mamma kommer på söndag och på torsdag har jag vaxning av fiffi haha så fredag är jag redo!!!! Har bm imorn så får se om han e fixerad... hur känner du? Hur är de me fingret?
Serietips till alla som också slutat jobba - the affair!!! Omg så spännande. Har sett två hela säsonger på en vecka :-O säsong 1-2 ligger på HBO Nordics och säsong 1 på Netflix.
Skicka gärna andra tips på serier som kan gått under radarn
Vaaaaaa? Finns säsong två ute? Gud! Jag har bara sett första på netflix och gick in i världens sorg när det var slut. Nu har du typ räddat mitt liv, haha
Jo jag vet att ni har rätt men mår så dåligt när jag tänker på att jag kanske går över bf så fokuserar på att bara ta en dag i taget O försöka njuta av att vila.. imorn kommer min mamma från Dubai så kanske tiden går fortare... jag har en känsla att jag kommer föda tidigare än bf men vi får se :)
Men alltså snaaaaaaark, haha. Jag har ju redan ett säsong 2 upptäckte jag nu när jag började titta. Hur är det ens möjligt att vara såhär snurrig? Haha. Typiskt också! Jag som trodde jag hade en hel säsong att njuta av :D :D
Eagle och Loppan - har ni koll på om era mammor och eventuella systrar födde tidigt, vid bf, eller sent? Alla kvinnor i min familj har gått över tiden och alla i min kompis familj födde tidigt.
Oj Eagle - försök att intala dig själv att du ändå kommer gå över tiden några dagar. Jag tror vänta bli olidlig om du räknar med att föda tidigare än bf.
Japp O ska börja kolla på the affair aldrig hört om den, började förra veckan på this is us väldigt bra
Kom precis från barnmorskan han e helt fixerad nu!!!
Jag har också sett the affair och tyckte den var bra. Gillar ni lite skräck men ändå en ganska "gullig" retro-serie kan jag rekommendera Stranger things.