Änglamark skrev 2016-06-27 10:07:07 följande:
I och med att jag har PCO så försvåras det hela med att veta vad som är vad och vilken dag jag är på, tycker jag. Har väl inte haft "egenproducerad" mens på flera år Och senaste året har jag ätit Provera för att skapa en blödning. Jag tror inte att en nidblödning bör göra ont, hittar inte att läsa så värst mycket om det.. Men jag blöder inte mycket, räcker med trosskydd och blir mest när jag har varit på toa.
Det verkade hjälpa med en värktablett iaf, kunde somna om vid 6 och sov ett par timmar. Nu mår jag mest illa, ingen värk i magen. Men det var hemskt, höll på att bli galen! Har aldrig haft så ont i magen!
Åh stackare:( bara de inte har blivit att ägget fastna i äggledaren:/ nu ska du inte oroa dig, men ha koll på smärtan. Du hade inte tagit otrivelle? När va de du tog sista tabletten pergo/letrozol? Sen har du vart på vul?
De kan göra ont i början på en graviditet när ägget bökar in sig.
Men är de neg gravtest imorgon så tror jag att de kan va en mens iaf o då har du haft ägglossning.
Jag tex har mens varje månad men inte alltid ägglossning, men mina månader kan va upp åt 34 dagar.