Bim i början av februari 2016! <3
Alltså nu är jag på ÄL + 6 och har mensvärk... För tidigt för mens egentligen, kan det vara ett gott tecken? :/
Alltså nu är jag på ÄL + 6 och har mensvärk... För tidigt för mens egentligen, kan det vara ett gott tecken? :/
Äl+ 6, avsmak för dofter, metallsmak i munnen, men kan väl inte kännas än? Ägget har väl inte fäst?
Undrar när man kan testa. Vi har väl samma bim dag? (10/2). När ska du testa?
Spännande det är ju bara dagar bort, ingenting! Enl vad jag läst så ska tydligen clearblue vara bäst att testa tidigt med. Har ett rött RFSU hemma men många som t.om varit gravida har sagt att det inte visar förrän efter bim.
Fick idag rosa på pappret så mensjäveln lär la komma om några dagar!
Fick mens nu 5 dagar för tidigt.
Samma här :( får alltid det två dagar innan mensen kommer.. Ska de aldrig ta sig?!
Mätte högsta kroppstempen på denna cykel i morse, men så kom det spottigs vid lunchtid...så nu dyker väl mensen upp. Blir så himla ledsen..
Ge inte upp tjejer!! Jag fick också spottings som vanligt innan mensen... Började söndags kväll och slutade tisdag morgon. Fick positivt graviditetstest igår på BIM.
Jag trodde verkligen att det var tvärkört när jag såg blod på söndagen, sist jag blev gravid var nämligen ett säkert tecken att spottarna uteblev.
Dehär är sjunde försöket. All spotting försvunnen nu i några timmar, men mensvärk...
Den är väldigt konstig mest brunt o lite:/ men kan inte kolla med tempen helt 100 för jag är sjuk. Men neg gravtest idag äl+10.
Och där började jag blöda. Så två dagars glädje sen var det dags för missfall igen.
Hur har det gått glittersol? Visst har du testdag idag?
www.graviditetskollen.nu/produkter/oka-chansen-att-bli-gravid/halsokost/bio-qinon-q10-60-kapslar
Har någon provat dessa?
Mensen kom idag, så sitter och googlar lite :$
Idag plussade jag :) på BIM -4 :) kan knappt fördtå att det är sant <3 sån stor skillnad mot förra graviditeten som tog 18 månader att få till. Denna tog 5 månader! Så vi är lite chokladen nu faktiskt.
Strecket ser grått ut på bilden men är rosa och fint i verkligheten. Svagt men det finns där :)
Jag har precis köpt och tagit första tabletten
Hoppas nu på mars månad!!
Jag har precis köpt och tagit första tabletten
Hoppas nu på mars månad!!
Och nu känner jag ingenting, alls! Längtar efter mens nu :-/
Jag har flyttat till mars tråden
Hmm du kanske inte haft äl denna månaden?