Inlägg från: glittersol |Visa alla inlägg
  • glittersol

Bim i början av februari 2016! <3

SSK13 skrev 2016-01-26 17:26:48 följande:

Hej!

BIM 8/2 och hoppas på det nästintill omöjliga- att ha blivit gravid på ett ligg. Vet inte riktigt när ÄL varit men borde ha varit redan eftersom symtomen kommit och sen gått.

Hej!

Har också bim runt det 8/9! När sexade ni?
  • glittersol
    frestelsen skrev 2016-01-26 17:44:35 följande:

Ligg ikväll o imorgon om ni orkar. Ta ett nytt test imorgon o se om de är starkare eller svagare. Dumt om du missar och har sex för tidigt.

Det översta är mitt starkaste o dagen efter betydligt svagare.

Oh shit! Nu tror jag verkligen jag missat/inte haft äl denna månad när jag sett dina starka!

Inte sett många inlägg från dig det senaste, allt okej?
  • glittersol
    frestelsen skrev 2016-01-26 18:10:37 följande:

Ja har inte haft så mycket o skriva:) fick positivt i lördags och även fast gubbe på cb äl test med:) så vet inte om äl va söndag eller igår:) tempen börja stiga idag så får väl se var den sätter ut äl:)

Men du kanske missa din högsta topp bara. För dina test va påväg ner igen va?

Vet inte om bidrottninggele hjälper till att jag fick så tydlig äl:)

Härligt då är det på gång nu! Bara väntan kvar!

Kan vara så, nu är dom helt blanka iallafall . Var tvungen att ta ett till idag just in case

Kanske det, spännande! Märker du något annat av bidrottninggelen?
  • glittersol
    Sweettoth skrev 2016-01-29 16:53:44 följande:

Jag skrev på en annan Bim februari sida och jag är orolig över nidblödning eller om det är den rätta mensen :/ Äl +7 idag så man vet aldrig :)

Det är så svårt detta men jag har Bim 6feb om jag räknat rätt så håll tummarna!!!

Jag tror att jag är skengravid också för jag är svullen i magen o brukar vanligtvis äta godis varje dag men nu är jag inte alls sugen!

Känns lite väl tidigt för den riktiga mensen väll?
  • glittersol
    halfmoon skrev 2016-01-29 15:12:38 följande:

Hur går det för er andra med bim i nästa vecka? Känner ni av något?

Jag är på äl+9 och har inga känningar mer än lite ömma bröst. Trist! Hade hoppats på molvärk och illamående men det verkar inte bli nåt denna gången. :(

Ge inte upp än!! Vissa känner inget alls vid plus!

Sen kanske ägget precis fast = inga känningar
  • glittersol

Hur går det för alla?

Har händer det inte mycket!

Lite mol ibland men inget märkvärdigt.

Om man ska börja tempa vad behöver man tänka på då? Typ vilken termometer ska man köpa?

• glittersol
    frestelsen skrev 2016-01-31 14:17:41 följande:

Är på Äl+6 idag:)

Jag har en vanlig som jag beställt på apotea.com som mäter snabbt o har minne. De är bra för man ska mäta samma tid varje dag. Ladda ned Fertility friend :)

Typ som jag då

Låter bra! Men var man tempen i munnen då?
  • glittersol
    Anonym (Undrande) skrev 2016-01-31 15:50:04 följande:

Hej tjejer. Väljer att vara anonym pga hemlighetsmakeri hehe.

Jag har lite funderingar som jag hoppas ni kan hjälpa mig med!

Förra veckan i lördags fick jag pos på äl stickan, hade sex då. Tappen öppen och mjuk då även. Så nu är jag på äl +7-8. Haft ömma bröst i 3-4 dagar, känns värst när jag ligger på mage, yrselattacker började även i förrgår och imorse mådde jag illa när jag vaknade (hungrig). Tog ett äl test i förrgår för att kolla så stickan är helt vit resten av cykeln... Och inte en skymt av streck, det var helt kritvitt.

Men imorse fick jag för mig att göra om det, men denna gång syntes ett svagt rosa streck? Behövde inte vrida det eller nånting... Det var verkligen där!vad händer? Har BIM 8/2.

Hej

Viket försök är ni på?

Var det ett äl test du tog nyss?

Jag brukar på svaga stress på stickan när som egentligen men vid äl blir dom mycket starkare

Håller tummarna för dig!
  • glittersol
    Anonym (kämpa på!!) skrev 2016-01-31 17:27:33 följande:

Vi är unga, 18 och 22. Första försöket och tog ett gravtest från RFSU redan idag ungefär mitt på dagen (dumt när det inte är morgonurin jag vet) och det visade ett svagt svagt + så vi hoppas och hoppas. Är på BIM -4 idag. evig väntan.... 

Någon mer som inte har kunnat hålla sig med att testa?

Håller tummarna!
  • glittersol
    Anonym (Undrande) skrev 2016-01-31 17:49:39 följande:

Vi har försökt i 2 år snart. Det var ett äl test. Har redan haft äl med fullt starkt utslag vid äl. Sen helt blankt på stickan och sen nu visar det svagt rosa.

Okej! Har ni bett om hjälp?

Äl test reagerar även på hormonet som utsöndras vid mens men hoppas ditt leder mot ett plus!
Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3