Inlägg från: glittersol |Visa alla inlägg
  • glittersol

Bim i början av februari 2016! <3

hittanyttid skrev 2016-01-16 23:57:23 följande:

Hej allihop!

Jag hoppar in hör. Bim 8/2, tredje försöket att få till nummer ett. Försöker hålla tankar på annat men har lite svårt med det. Tempar med natural cycles och hade troligen ett mkt tidigt missfall nu i veckan.

Håller tummarna för mig själv och er andra!

Hej!

Ja det är svårt att tänka på annat!

Tråkigt att höra, hoppas det tar sig fort igen!
  • glittersol

Hej hopp!

Tänkte att jag denna månaden skulle strunta i äl test, men börjat få äl flytningar nu och är mer stressad än någonsin så klickade hem några!

• glittersol
    halfmoon skrev 2016-01-20 16:08:36 följande:

Hallå alla!! :)

Jag har ägglossning idag och har precis gjort en insemination så jag hoppas att spermier och ägg hinner leva lite ihop och att de gillar varandra så bra så att det blir nåt av det! :)

Vi håller på att försöka få till nr 1 och detta var fjärde inseminationen sedan vi började i juni. Blev gravid vid andra försöket men fick missfall.

BIM 3/2.

Hej!

Spännande! Håller verkligen tummarna!!

Beklagar ert missfall!
  • glittersol
    mkess skrev 2016-01-21 10:59:28 följande:

Jobbigt med proppar, men skönt ändå att de hittat felet och att det är relativt lätt ordnat! nu är det bara att hoppas på ett bra ägg och spermie nästa gång så bör det ju vara stor chans att det går bra! Vi har också gjort utredning men inga fel hittades så läkaren säger att vi bara haft otur, men finns ju saker de inte utrett som typ NK-celler. Vi försöker året ut i alla fall och har vi inte blivit gravida igen så får vi fundera på ny utredning och sen ivf.

Ja, just över 100kr för 60st test, så det är ju inte fy skam! Testade ett precis efter ägglossning för att se om de gav spökstreck eller ej, men var helt blankt så jättebra test!

60 test för 100kr????!!!
  • glittersol

Nu har äl testandet börjat!

Men har nog aldrig fått så blanka test!

Har äl på måndag så är tidig men brukar ändå se något men icke!

• glittersol
    Mammamiia10 skrev 2016-01-25 11:47:03 följande:

Kommer tillbaka här lite grann efter ett plus i fredags, som blev ett tidigt missfall.. Börjat blöda idag.. O lördags var plusset svagare o söndags knappt synligt och idag helt blankt..

Nya tag! Men besviken är man allt...

Nån som haft tidigt missfall o blivit gravid direkt efter som det gått bra för??

Tänkte även prova apiforce o rosenrot, och isåfall börja nu när blödningen är igång idag, nån som vet om man kan börja med det direkt när man har ett tidigt missfall?? ...

Åh vad tråkigt att höra! Men rätt inställning , nya tag! Nu jävlar!
  • glittersol

Börjar tro att jag inte haft äl denna gången eller verkligen missat toppen

Det längst upp är från idag.

Men hade riktigt ont igår, kändes som jag sträckt mig /hade världens håll och jäkligt om vid sen!

Jaja nu är det eviga väntandet!

• glittersol
    Mammatillenliten skrev 2016-01-25 20:14:55 följande:

Vilka tester har du? Jag har testlagrets. Började ta tester i fredags på cykeldag 10, enligt min app så har jag äl på dag 17. Så här ser min "stegring" ut. Det sista testet tog jag nu ikväll och då hade jag bara hållt mig två timmar, tror det är därför det är liiiite svagare än morgon-Stickan. Vilken tid testar du? Testar du samma tid varje dag? :)

Mja inte exakt samma tid :$ kör från graviditetskollen men hade hellre haft som dina! Så man kan skriva på dom! Har nog beställt där ifrån innan då jag haft dom men snurrade nog in mig sen så graviditetskollen haha!

Har ju minne guldfisk haha!!!

Idag är jag på c16 och enligt appen ska jag gå ägglossning idag.
  • glittersol
    Anonym (kämpa på!!) skrev 2016-01-26 00:37:16 följande:

Hoppar också in här då jag har bim 4/2. Kul att följa er alla!

Hej välkommen att hoppa in!

Berätta lite om er resa
Svar på tråden Bim i början av februari 2016! <3