Panik här. Efter lunch idag fick jag plötslig värk i magen och kände hur "det började droppa". Vi kastade oss i bilen och körde till akuten. Fick smärtstillande och de gjorde ett vul där man såg hinnsäck, gulesäck och förmodligen fladdrande hjärtslag. Dock menade läkaren på att det är så pass tidigt att det precis ska ha skett/ska ske (att hjärtslag ska synas), och att ultraljudsmaskinen inte var den absolut bästa som finns. Hon menade på att hon kunde konstatera att en graviditet finns som sitter rätt men att man får vänta ca en vecka (då jag har mitt vul) för att se tydliga hjärtslag. Ingen kan väl förklara blödningen men det kan så klart vara början på ett missfall. Hon sa också, som vi ju erfarit här inne, att blödningar förekommer och allt kan gå bra ändå.
Vet inte vad jag ska tro. Känns som att hoppet är ute men samtidigt lite hoppfullt då den inte kommit ut - än... Fick utskrivet liknande cyklo f, mot blödning men inga andra råd. Jag tar ju normalt 3 Lutinus per dag - har ni några råd kring det?