Vi som planerar äggdonation 2016
Du kanske har skrivit det tidigare i tråden, men vilken klinik går du på? Vore intressant att jämföra medicinering osv. Lycka till imorgon du med!
Som sagt, lycka till!!
Du kanske har skrivit det tidigare i tråden, men vilken klinik går du på? Vore intressant att jämföra medicinering osv. Lycka till imorgon du med!
Nu är jag också en ruvare :) Vårt enda lilla fryshopp klarade upptiningen galant och var 100% intakt ???? Fy, den här förmiddagen var en pina! Som tur var kom ju aldrig det fruktade telefonsamtalet utan allt gick vägen :) Nu börjar den långa väntan.
Milla2016: Kul att vi ruvar precis samtidigt, och grattis till en lyckad transfer!!
PUPO - ja det verkar vara en skön inställning; ska försöka anamma den! ???? Sist när jag var gravid så kände jag absolut ingenting innan testdagen minns jag.
Kram och pepp till er alla! ????
Varför dessa frågetecken istället för andra tecken i texten man skriver.. :(
Tack Mooki och Savasana :)
Milla2016; hur har man ändrat dina läkemedel nu från och med insättningen? Jag har kvar samma dos på Lutinus men sänkt Progynon till 6mg istället för 8mg.
Bappen: Förstår din ångest; lite negativa besked trots att du äntligen fått ett plus. Men än finns det hopp!!
Milla2016: Intressant att du har kvar din dos på båda läkemedlen men att de sänkt min progesterondos till 6mg per dag. Nu blir jag nojig; kanske ska peta i mig en extra Progynontablett? Testdag här rekommenderas till dag 15; m hemmatest. Har du några symtom av något slag? Jag har lite molvärk stor del av dagen och magen är svullen. En evighet till test...
Savasana: Låter klokt; det är väl bäst att följa de råd just jag fått. Tack :)
Rekommenderar också att du följer den dos du fått av din läkare :) Alla doseringar är ju utifrån var o ens förutsättningar.
Inga symptom, inte mer än dom som Lutinus ger. Ska du tjuvtesta?
Bappen: Tusan också, jag är ledsen :( Ta hand om dig, det kommer mer ork o energi till att försöka igen. Kram
Mooki: Grattis till plusset! Vi hoppas att det är början på det fantastiska!
Är det någon av er som vet hur ett 2 dagars embryo skiljer sig från en blastocyst? Sett till chans till graviditet o så klart barn, och när man som tidigast tillförlitligt kan testa?
Savasana : Grattis till växande plus!!
Jag fick molvärk samma dag insättning skedde och hade i ca 3 dagar därefter men tycker att det har avtagit... Är däremot väldigt trött och frusen på kvällarna, vilket jag var under min graviditet, men då kom ju de symtomen runt vecka 6-7 kanske, så frågan är om det är något tecken eller bara början på förkylning eller ren trötthet... Testdag 2 februari, vet dock inte om jag kommer att kunna hålla mig. Vet någon när en 2 dagars embryo kan börja ge utslag på test?
Kram till er alla kämpar!