• Hopp72

Vi som planerar äggdonation 2016

Låter bra Milla

• Hopp72

NinaCamilla: All heder åt dig att du lyckas hålla humöret uppe trots denna omgångs misslyckade. Förstår att du inte vill hoppa på med en gång kanske och håller tummarna för att du snart också fåe förverkliga din dröm.

Jag har tagit folsyra och vanliga multitablett kvinna från apoteket. Men det jag också har gjort är faktiskt en rejäl detox innan jag skulle göra ÄD. Jag har fått

Höra från en del att det kan vara värt att pröva framförallt för att rensa ut en del slagg i livmodern och toxiner. Vet inte om det kommer att gå

I morgon ovh börjar känna mig lite orolig inför testet. Kommer nog att testa på

Morgonen med sticka men tror inte att jag kommer att ta blodprovet innan måndag trots att jag har testdag i morgon. Är dock nervös inför resultatet då jag inte har känt så mycket symptom överhuvudtaget.

• Hopp72

Har kört detox där jag exkluderat socker, laktos och snabba kolhydrater. Började med två dagars riktig hård kur på enbart juicer och soppa och gröt på morgonen gjord på quinoa. Förutom utrensningen så gick jag ner 3,5 kg på två veckor. Och var inte hungrig. Värt att pröva tyckte jag.

• Hopp72

Jag är så alldeles galet lycklig just nu. Jag plussade idag på teststickan!!!!! Har även lämnat blodprovet men får vänta på besked tills på måndag. Tänkte ta ett till i morgon för säkerhetsskull.

• Hopp72

Vågar jag uppdatera min status nu tror ni? Tack för er fantastiska support allihopa . Är helt disträ och kan inte fokusera på jobbet just nu. Glömde t.o.m att ta Lutinus i morse efter testet

• Hopp72

Tack alla för era uppmuntrande tillrop. Känns härligt att kunna dela detta med er. Tänker njuta av detta nu ett tag, även om jag också känner en liten ängslan för att det kan ta slut inom kort. Men då,vet jag i alla fall att det är möjligt

Har även fått från Ava kliniken råd om att göra ultraljud redan den 22 eller 23 februari, vi,let skulle innebära att det är i vecka 6. Känns lite tidigt men det kanske funkar. När har ni VUL?

• Hopp72

VÄNTAR PÅ BEHANDLING

Kurrea, AVA Riga

Quinna73

Längtar74, Serum Aten

Wish, invimed Polen

Bappen, Ava Riga

Nirak84, IVF Riga

UNDER BEHANDLING

Tulpa, Ava Clinic Riga

RUVAR

Milla2016 FET Testdag 9/2

trex2013, ET (29/1) Testdag 9/2, tar blodprov

NinaCamilla FET 22/1, testdag 2/2, tar blodprov

GRAVID

Uptomeism: FET 6/1, Elite Clinic, Estland, två embryon, väntar ett barn, BF ~ 24/9

Savasana, FET 14/1, AVA Clinic i Riga, ett embryo

Mooki: FET 15/1, IVF Riga, två embryon

Emmm28: FET 19/1, SU Gbg

Hopp72: ET 25/1, Ava clinic Riga, ett embryo

• Hopp72

Uptomeism: då kunde man redan höra hjärtljud efter 6+ 2? Helt fantastiskt!

Förresten, vad använder ni för kalendrar eller appar för att räkna ut i vilken vecka och dag ni är gravida? Enligt Ava skulle jag igår vara i 4+1 men får inte riktigt ihop det.

• Hopp72

Azurea: när jag väljer ivf transfer och matar in datum för insättning så blir det knasigt. Den verkar räkna lite konstigt med 4 v. Kanske är det så att man inte ska mata in datum för återföring . Hm får du det att stämma och i så fall med vilket datum?

• Hopp72

Bara en fråga, de som väntar på behandling och de som är under behandling, var går skiljelinjen? Under behandling har man påbörjat med mediciner och väntar på ET eller FET medans väntar på behandling, då har man inte börjat medicinera eller?

Ser att vinär många som har Ava clinic Riga, kul och höra om vi får samma sorts behandling . Jag har fått 6 100 mg Lutinus och 3 Progynon att ta varje dag. Hur är det för er andra?

Svar på tråden Vi som planerar äggdonation 2016