Digestive skrev 2024-03-04 17:42:09 följande:
Det lustiga är att åter igen så så flyr ni ämnet och berör inte sakligt Public Services partiskt programmaterial som gynnar det progressiva och missgynnar det konservativa.
Vi kan därmed konstatera att Public Service är partiska även denna rundan.
Digestive skrev 2024-03-05 16:53:13 följande:
För flera månader sedan så postade jag 18 lättfunna exempel på personporträtt och motsvarande av progressiva individer. Mer än tillräckligt för att kunna nyansera progressiva individer även på ytterkanterna.
Folket som påstår att Public Service är opartiska kunde med nöd och näppe hitta ett (1) enda exempel på ett personporträtt eller motsvarande av konservativa individer. Inte ens tillräckligt för att kunna ge minsta möjliga möjlighet att nyansera konservativa individer.
Det har nu gått månader utan att det här faktumet har förändrat sig åt något håll.
Så nu står vi här och kan konstatera att Public Services programmaterial är partiskt, men vi ska tydligen inbilla oss att saker och ting förändras bara klyban får chansen att ställa rätt frågor - någon magisk kraft har tydligen förhindrat hen från att ställa dessa frågor tidigare.
Jag upphäver därför besvärjelsen så att klyban äntligen kan fråga frågorna som hen vill fråga och som tydligen ska ställa en ställning som 18 -vs- 1 på tvären.
Simsalabim! - sådär, nu finns det inte längre någonting som förhindrar klyban och hens frågvishet.
Vi kan dock förvänta oss en ny flykt till kullarna - för när det kommer till flykt så verkar det alltid finnas en ny kulle bakom den första, den andra, den tredje, den fjärde, den femte, den sjätte, den sjunde, den åttonde et cetera ad absurdum.
De nhär partiskheten du hittar (på?) bygger på dina alldeles egna klassificeringar av innehåll som progressivt eller konservativt.
Jag är säker på att någon annan (kanske jag? ) skulle kunna ta 19 program - kanske till och med samma 19 program - och klassificera dem på ett annat sätt än just din klassificering.
Det enda din utläggning visar att du är partisk i din bedömning.
Nästa inlägg har ett stort underhållningsvärde
Digestive skrev 2024-03-05 19:25:13 följande:
Stor idé att diskutera huruvida Public Services missgynnar konservativa i sitt programmaterial när motståndarsidan uppfattar ett samhällspolitiskt spektrum såhär:
🤣
Alternativhögern och SDs vurmare klassar allt till vänster om konservativ som en vänsterliberal kulturmarxistisk konspiration från rödgröna journalister och S infiltration av samhällets institutioner
Du känner säkert igen detta resonemang från många inlägg i denna tråd