lagge2 skrev 2016-02-15 22:46:55 följande:
Finns det någon seriös användare här på forumet som kan förklara denna mans ständiga blöj-inlägg ?
Kan konstatera att Åkesson och blöjor är i stort sett det enda du upprepar.
Varför inte komma med en kommentar att personer med V sympati (och som hävdar att alla som vill stoppa invandring är rasister) kan hantera östeuropas totalvägran för invandrare.
Känns som en mer intressant fråga i forumet än blöjsnack =)
Haha. Tänk dig motsatsen - att någon skulle påstå att en del sverigedemokrater på FL skrivit att inga invandrare duger till läkare, att alla invandrarmän mördar och våldtar och denna någon inte skulle kunna ange källa till anklagelsen.
Skäms du inte över ditt ryggradslösa sätt att komma med anklagelser som du sen inte kan belägga.
Det är väl rätt rimligt att påstå att du bildligt talat kletade i innehållet i din offerblöja och att du nu inte vill kännas vid lukten från blöjan.Och beteendet är inte ointressant. Tidigare idag har jag argumenterat för uppfattningen att benämningen rasism inte alls har förlorat i betydelse, att det bara är en del av SD-diskursen att påstå att allt kallas rasism idag.
Offerblöja och klanretorik, påstår jag. Inget annat.
Eller kan du belägga dina påståenden, i så fall ska jag göra en multipel pudel, men jag vet att det inte kommer att bli nödvändigt
lagge2 skrev 2016-02-15 21:15:21 följande:
En del här på forumet anser att i stort sett alla källor den senaste tiden har blivit rasistiska (förmodligen även SVT). Det är rasistiskt att påpeka att alla inte är läkare, det är rasism att diskutera sexövergrepp, knivattacker och mord.