Padirac skrev 2024-02-05 19:48:05 följande:
Så du har nu övergett den politiska representationens fördelning kopplat till programinnehållet?
Betyder det att du nu också övergett den politiska kopplingen av PS programinnehåll?
idag är det konservatism du vill ha, vad vill du ha i morgon? islamism, kommunism, nazism, fascism... vet du vad du, politiken eller dess olika anhängare vill ha i morgon?
PS ska inte politiseras, det vr vi över ens om tidigare, jag menar att de kopplingar du gör till parlamentets politiska sammansättning är att politisera PS.
Jag skriver också att du kan hitta andra delar av sändningstillstånden du kan använda istället för att politisera PS programinnehåll om du vill ha ett annat innehåll.
Har du inte hittat den delen i sändningstillståndet ännu?
Inte riktigt då politiken i riksdagen givetvis ska vara representerad i Public Service - vilket man även kan säga att den är - det är dock inte en viktig del när det är nyansering av specifikt konservatism som jag önskar vilket i sin tur kräver proportionerlig representation.
idag är det konservatism du vill ha, vad vill du ha i morgon? islamism, kommunism, nazism, fascism... vet du vad du, politiken eller dess olika anhängare vill ha i morgon?
Det är inte upp till mig utan det handlar om hur Sveriges demografi ser ut i dessa avseenden och den ska representeras rimligt korrekt i Public Service. Det är även så jag vill ha det om det vore upp till mig, kan dock tilläggas.
PS ska inte politiseras, det vr vi över ens om tidigare, jag menar att de kopplingar du gör till parlamentets politiska sammansättning är att politisera PS.
Då har du på intet sätt förstått vad jag avser även om det står förklarat i inlägget du svarar på.
Igen: exakt allt jag efterfrågar återfinns redan i Public Service men i för små proportioner.
Åter igen: exakt allt jag efterfrågar återfinns redan i Public Service men i för små proportioner.
Och en gång till markerat:
exakt allt jag efterfrågar återfinns redan i Public Service men i för små proportioner.
Jag skriver också att du kan hitta andra delar av sändningstillstånden du kan använda istället för att politisera PS programinnehåll om du vill ha ett annat innehåll.
Det behövs inte åberopas någonting mer än det opartiska åtagandet som Public Service har.
Aja, du läser uppenbarligen knappt mina inlägg. Du har precis en hop med frågor och eftersom jag svarar på dem utförligt så kan jag nästan slå vad om du lyckas förstå mig sämre av svaren. Du är inte seriös utan en väldigt simpel bad faith reader som motiveras därefter.
Du är inte här för att förstå någon utan att leva ut en antagonistisk huvudroll mot det "stygga laget" i eget huvud.
Jag skriver inte det här för att direkt provocera - det är tillståndet här.
Reflektera en stund över hur ofta jag TOTALT har missförstått dig under den här diskursen och vice versa. Varenda kotte som följer den här diskursen ser att du inte ens försöker och lämnar mig att bädda iordning sängarna som du hoppar runt i. En del av dina resonemang är till och med så dåligt genomtänkta att det motsvarar att ha lagt ett tvåbitarspussel fel och jag överdriver inte för effekt.
Det här är ingen diskurs för din aktuella meningsmotståndare, Padirac, utan ett korrigeringsprojekt på samtliga nivåer som en diskurs hade kunnat bestå av.
Och ingen bryr sig om det du skriver då det här är övertydligt - den enda som bryr sig om det du skriver är jag då det är min uppgift som debattör och du spenderar knappast hela din tid på att få rätta mina missförstånd stup i kvarten.
Du kan inte det här för du är ingen debattör. Du kan inte ens svara på två "ja eller nej"-frågor i nästa inlägg även om jag precis svarade på en hel hop med stycken, utan att blinka, like it was absolutely nothing.
Whatever.